Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ergenissen
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Exclamation Ergenissen

In het kader van komkommer tijd:
Waar erger je je aan?

Mag van alles zijn, aan de WC die niet goed doorspoelt, aan het feit dat Bin Laden nog steeds niet gepakt is, aan het feit dat je alweer een lekke band hebt, enz...

Ik erger me op feesten aan MANNEN in ontbloot bovenlijf (voor vrouwen maak ik een uitzondering). Daarnaast vind ik het irritant als je lang moet wachten op wat drinken.

Ik erger me eraan als de bus te laat c.q. te vroeg (komt ook voor) vertrekt.

Ik erger me aan slakken op de weg.

Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen...

Old Post Jul-09-2003 09:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Ik erger me aan dezelfde dignen als jou, maar waar ik me ook heel erg aan erger is:

Aan mensen die niet kunnen relativeren.
Bijvoorbeeld, je doet iets omdat je denkt dat een ander dat ook goed vindt. Het gaat fout en die ander is dan pissed en zegt had dat nou niet gedaan stomme zak. Maar als je het niet had geprobeerd scheld ie je uit omdat je het niet hebt gedaan.

Vage uitleg misschien, maar ik maak dergelijke dingen erg vaak mee.
Verschrikkelijk als mensen de 2 woorden "goed geprobeerd" niet achter elkaar uit kunnen spreken.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-09-2003 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

ik werk in de supermarkt en laatst werd ik gewoon helemaal gek
ik stond iets te vullen en in plaats van eventjes te vragen of ze er bij mocht duwde een arrogant wijf van 40+ me gewoon ff aande kant IK DOE OOK MIJN WERK HOOR

.

Old Post Jul-09-2003 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
Re: Ergenissen

align="center" width="90%" cellpadding="3" cellspacing="1">
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
In het kader van komkommer tijd:
Waar erger je je aan?
Ik erger aan mezelf als ik een nummer hoor waarvan ik WEET dat ik hem ken, maar niet op de titel kan komen...

Dit klinkt ZO bekend...
border="0" alt="">
En om dan nog iets toe te voegen:

Ik erger me aan...
- Geen richting aangeven in het verkeer.

Bijv dat je staat te wachten voordat je een rotonde kunt oprijden slaat de oetlul die al op de rotonde zit gewoon af (jouw straat in zeg maar) zonder te knipperen, waarna je vervolgens nog minutenlang kunt wachten op alle auto's achter 'm, die WEL op de rotonde blijven. Gvdgvdgvd... border="0" alt="">

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Jul-09-2003 10:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

ik erger me aan mijn vrienden die allemaal huismussen aan t worden zijn border="0" alt="">

t is echt tijd om weg te gaan dus heb erg zin in Mexico border="0" alt=""> daarna vind ik wel weer nieuwe vrienden in Rotterdam of waar ik ook maar terechtkom border="0" alt="">

Old Post Jul-09-2003 10:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

ik erger me aan die pokke NS om over die scheit connexxion nog maar te zwijgen! maar ook aan.. die r&b figuurtjes, kofferbak open, radio vol open, je kent dat wel border="0" alt=""> ik erger mij aan tiesto ( border="0" alt=""> ) ik erger mij aan download limieten, ik erger mij aan mijn radio, sinds gister kraakt ie behoorlijk border="0" alt=""> ik erger mij aan deze computer border="0" alt=""> ik erger mij aan mijn banksaldo, ik erger mij aan mijn printer, ik erger mij aan mijn moeders rijstijl ( border="0" alt=""> ) ik erger mij aan die patserige marokaantjes hier voor de vomar, ik erger mij aan mij fiets, ketting lazert dr steeds af..

maar bovenal erger ik mij aan de STADSWACHT die nep smerisen a bah walgelijk, zo'n 2e hands uniform, zo'n patserige rot smoel, en maar lopen heen en weer heen en weer, kin om hoog, armen in zn zij en maar stoer doen BAH ik haat ze stelletje .. ik laat het hier bij.. voor nu

Old Post Jul-09-2003 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: Re: Ergenissen

quote:
Originally posted by M_Peror

Ik erger me aan...
- Geen richting aangeven in het verkeer.

Bijv dat je staat te wachten voordat je een rotonde kunt oprijden slaat de oetlul die al op de rotonde zit gewoon af (jouw straat in zeg maar) zonder te knipperen, waarna je vervolgens nog minutenlang kunt wachten op alle auto's achter 'm, die WEL op de rotonde blijven. Gvdgvdgvd... border="0" alt="">

Ik geef bijna nooit richting aan, maar dat komt omdat ik me erger aan rukkertjes als jij die te sloom zijn om te zien dat iemand ,al heeft hij geen richting aan, een bepaalde kant op gaat op een rontonde.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-09-2003 11:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik erger me aan mensen die het woord ergernissen niet goed kunnen schrijven border="0" alt="">

Old Post Jul-09-2003 11:17 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003

ik erger mij aan mierenneukers

Old Post Jul-09-2003 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for robin Click here to Send robin a Private Message Add robin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

- ik erger me aan mensen die altijd laat/te laat zijn

- ik erger me aan mijn pc die met de dag trager wordt

- ik erger me ontzettend aan dat kutwijf dat elke dag bij de c1000 komt zeiken

- ik erger me aan het feit dat Firewall - Sincere uitgesteld is tot september 2003

- ik erger me aan het feit dat niemand met mij mee wil naar Dance valley

- ik erger me aan mezelf dat ik 6 vwo nog een x over mag doen volgend seizoen

- ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen

- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes

- ik erger me aan het feit dat de frikandellen op dit moment op zijn

- ik erger me aan het feit dat de nieuwe Katana nog geen tracktitle heeft

- ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation

Old Post Jul-09-2003 11:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by dj_spare

- ik erger me aan de rabobank die 4 dagen voor mijn vakantie mijn kapotte pinpas nog niet heeft vervangen

- ik erger me aan armin van buuren die liegt over het wel/niet draaien van zijn remix van Motorcycle op sensation

a: zat tanerds die je wel mee willen nemen.
b: dat had ik vorig jaar dus ook bij die teringrabobank. Ze hadden mijn pasje gewoon geblokkeerd en had bijna geen pinpas maar gelukkig had ik hem toch nog 2 dagen voor tijd gekregen.
c: logisch dat hij zei dat hij hem niet ging draaien. Dat zou toch iedereen doen.

De andere dingen kan ik niet verantwoorden.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-09-2003 11:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by dj_spare

D'r gaan wel wat TA's hoor..

quote:
- ik erger me enorm aan dat programma wat dagelijks NA de tour de france op nederland 2 uitgezonden wordt, met die achterlijke mogoleliedjes

Voor alle fans ROCKS !
border="0" alt="">

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jul-09-2003 11:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ergenissen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack from M.I.K.E.'s club elite session 24-10-2007 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe streets - Blinded By The Lights [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:49.

Forum Rules: