Mwjha goed plan. Maar ik doe niet mee want ik ben een mietje. Ik heb laatste jaar zeer weinig gedraaid. Gister was ik weer even bezig geweest en het was weer een drama. Volgend jaar doe ik mee
May-12-2005 12:42
basd
progression
Registered: Jul 2002
Niet zo zeuren Tim, ik heb ook tijden niet veel gedraaid, en ik wil ook wel meedoen. Lekker belangrijk..
Originally posted by Glaniskanis
Ik heb nog wel een mixie liggen die ik wel in wil leveren
..en dus maken we 2 categorieen: Uberl33t met veel ID-ID, en 1 gewone
Nee even normaal: computermix en normale mix. Dat was vorig jaar toch ook of niet? En Glanis, je moet de hele tracklist prijsgeven , anders maggie niet
Ik wil wel weer in de jury, vorig jaar was het erg geslaagd.
May-12-2005 13:08
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
haha maar heozo computermix... dit is toch ook live
Live mix en niet livemix toch?
Anders zou Sasha niet eens kunnen meedoen aan onze mixcompetitie
en ok ik geef de hele tlist prijs dan
Als ik niet mee kan doen dan doe ik wel mee met jureren... ook vet
Ik doe ook wel weer mee. Door net voor de finale af te vallen vorige keer was ik 3 maanden een emotioneel wrak op de rand van zelfmoord, maar ik probeer het graag nog een keer
May-12-2005 13:21
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Haha... kan me voorstellen idd
Zon titel die je bij je naam mag dragen op TA dwingt natuurlijk ontzettend veel respect af van mede-TA'ers
En als het iets is waar we het voor doen is het natuurlijk wel respect aight!@
Als ik zie hoeveel populairder eieregooie is geworden met die overwinning de vorige keer... voel ik me gewoon achtergesteld
Ik zal er dan ook alles aan doen om als overwinnaar uit de bus te rollen!!!
May-12-2005 13:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Tim, dikke miet!
Ik wil wel jureren.
We moeten eerst gaan kijken wie er allemaal mee willen doen. Als we de draad van vorig jaar erbij pakken kunnen we zien hoe het organisatorisch allemaal zou moeten. Maximaal 30 inschrijvingen overigens? Dan dus 5 per poule, dus hebben we 12 juryleden nodig.
En dan niet weer van die mieten die zeggen dat ze meedoen, en dan ineens afhaken waardoor organisatorisch eea in de fout gaat(jury cq mixen). Die mensen mogen van mij gebanned worden. Netzoals die gast van vorig jaar die 'bij een of andere bedrijf ofzo zat en alles wel zou luisteren'.
Maar...wie neemt de organisatie op zich?
Hosten kan via Yousendit.com
Iemand moet dan al die links verzamelen en wie wie is, dat mag maar 1 persoon weten. Niet de jury.
May-12-2005 13:58
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
Dat zeg je ieder jaar al.
mwjha nu echt
quote:
Originally posted by Little Snuggle
Tim, dikke miet!
Als jij nou eerst eens decks gaat kopen met die grote mond van je! Als ik zeg dat ik het niet doe dan is dat mjin keuze. Je hebt een grote bek maar zelf kan je niets nerd! MWHOEHA! Praatjesmaker!