Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by djdavid
aaaaah!!!
had me niet in deze discussie moeten mengen. heb t hier misschien wel erg krom uitgelegd, ben nog niet dom dus je moet niet aankomen met van die domme klets dat je mij moet gaan 'bannen'


Gast, chill... Zie de smiley... (of begrijp je die niet? beetje dom...)



quote:
Originally posted by djdavid
btw nog een opmerking dan: kan me NIET voorstellen dat je met je gain-volume een plaat niet op het juiste volume kan krijgen. maar goed, als jullie t zeggen...


Read the fucking thread!


Ach ja, blijkbaar weet jij alles en zijn wij allemaal lozers die er geen verstand van hebben dus waarom zou je de moeite nemen te lezen wat hier zoal gepost is voordat je zelf gaat posten. En wanneer dan blijkt dat je

A) geen gelijk hebt (maar dat zal wel niet want jij weet kennelijk alles)

OF

B) je post verkeerd begrepen wordt, om welke reden dan ook

dan zal je ook niet ff de moeite nemen om jezelf te verduidelijken maar kom je met de geniale opmerkingen:

" aaaaah!!! had me niet in deze discussie moeten mengen."
en
"maar goed, als jullie t zeggen... "

Toppie! Daar hebben we echt wat aan! (Y)


Old Post Nov-26-2003 01:50 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten

Old Post Nov-26-2003 02:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by Optimus
Hey ei, als kanshebber voor de mod positie moet je zulke posts achterwege laten

Pfff... Zo weten jullie tenminste wat jullie aan me hebben

Old Post Nov-26-2003 02:06 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djdavid
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Wijchen/Tilburg, Netherlands

ik chill zkr wel!!!
zal de volgende keer eerst de hele tread ns goed bekijken voordat ik een of andere vage post doe

enne..ik snap smileys eg wel hoor

dj david

Old Post Nov-27-2003 23:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...

Laterr


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-01-2003 14:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...

Laterr

Eindelijk, hij heeft ze Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?

Enne, zo te horen (voor zover ik het kan beoordelen) lijkt het inderdaad wel alsof dat ding een beetje los zit, zeker omdat je het niet hebt als je em aandrukt.. Of het bij de MK5 hoort weet ik niet, lijkt me sterk..


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-01-2003 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

quote:
Originally posted by basd
Eindelijk, hij heeft ze Gaan we nou ook eindelijk een keer platen kopen?

Enne, zo te horen (voor zover ik het kan beoordelen) lijkt het inderdaad wel alsof dat ding een beetje los zit, zeker omdat je het niet hebt als je em aandrukt.. Of het bij de MK5 hoort weet ik niet, lijkt me sterk..


Ik heb de M3D maar die heeft da ok nie dus ik weet het niet

Old Post Dec-01-2003 16:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh, ik heb net mijn nieuwe decks binnen gekregen en nu voelde ik dus efef aan de pitch.
Nou voelde die wel goed MAAR.......
als ik bijvoorbeeld eerst ging plussen en daarna ging minnen....kreeg ik bij het begin een vaag knikje.
Als ik de pitchbutton wat in druk en dan schuif dan is het weg.
Is dit altijd op het begin? of hoort dit bij de MK5 serie? Misschien zit me pitchbutton wel te los....vertel het me...

Laterr


Welke mixer heb je erbij?

En Tim, is dit bij beide decks?
Zou wel toevallig zijn als dat bij beide decks is en het zou niet horen. Informeer eens bij een winkel waar ze die dingen hebben of vraag het op het forum bij new-line.nl.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-02-2003 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by raoel
Welke mixer heb je erbij?


Mwha het leg niet aan de mixer heur
Ik heb bij panasonic al effe aangesproken.
Die gasten van dieboxhifi hebben die dingen toegestuurd.
Het is wel vaag dat het bij beide decks zijn.
Het heeft ook geen effect op mijn snelheid, dat niet.
Want als ik hem langzaam schuif, dan komt hij een cm later.
Heel vaag...zal wel bij het type horen dan.....


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-02-2003 13:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by New Wave
Mwha het leg niet aan de mixer heur


Ja, oet, da snap ik ook wel.
Kvroeg me alleen af welke je er nu bij hebt gekocht, of heb je dat nog niet gedaan?


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-03-2003 14:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by raoel
Ja, oet, da snap ik ook wel.
Kvroeg me alleen af welke je er nu bij hebt gekocht, of heb je dat nog niet gedaan?


Heb er nog geen bij gekocht, der zit niet echt een mixer bij die ik wil.
Veel mixers met een leuk prijsje en toch duur zijn hebben vaak slechte eigenschappen.......ik kom der niet uit
Ik wil namelijk een mixer met een kill van -24 dB, faders die niet kraken na 6 maanden, faders niet groter zijn dan 7 cm, de plug van de h-phone aan de voorkant gestoken kan worden, zonder beatcounter enzenzenz.....moeilijk zoeken dus


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Dec-04-2003 16:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

jammer voor je dat mengpanelen geen zelf samen te stellen afhaalpizza's zijn Tim


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Dec-04-2003 17:22  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDnB ID from Roni SIze with MC Dynamite & Tali - Live @ The Republic 5-1-2002 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKamasutra Feat. Marzio Dance - "Rock 'N Beat" (Beginning Vr.) [Dance Pollution] [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:26.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!