|
|
| TranceFool |
Hmmm misschien wel leuk ja :)
zal het hier eens voorleggen.... |
|
|
| TranceFool |
Joehoe, ik ben erbij vanaaf....zal vast wel wat bekende zien.
Tijs krijgt iig nog een biertje! :)
Ik dacht trouwens slim te zijn en vantevoren kaartjes te halen, ik vandaag uit mn werk als een gek naar het postkantoor rijden omdat die bijna dicht was. Scheelt me toch weer 3 euro per kaartje dacht ik. Was vergeten dat ticketservice flink kosten rekent, dus ben uiteindelijk nog 57 eurocent duurder uit dan wanneer ik ze bij de deur zou kopen :mad: :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Joehoe, ik ben erbij vanaaf....zal vast wel wat bekende zien.
Tijs krijgt iig nog een biertje! :)
Was vergeten dat ticketservice flink kosten rekent, dus ben uiteindelijk nog 57 eurocent duurder uit dan wanneer ik ze bij de deur zou kopen :mad: :p |
He gezellig man!!
Rooie Boel ook goed? kmoet nog rijden :p
En minder van die vvk prijs, maar nu weet je wel dat je iig binnen komt!
Vanavond krijgen we hoogst waarschijnlijk ook de primeur van Stealing Beauty (Ronald van Gelderen Remix) !!! ben benieuwd
:crazy:
En LEX dat je er ook weer bij bent!!
Tot vanavond allen! :toocool: |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ga op goed geluk waarschijnlijk :P Staat op tropicana site namelijk dat er in het algemeen geen deurverkoop is voor evenementen en op de site van EnMotion zelf staat van wel :S En me broertje zei dat het klein was, maar ja wqe gaan het zien, anders pak ik gewoon de laatste metro weer :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
...anders pak ik gewoon de laatste metro weer :D |
Nadat we die tent in de fik zetten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|