|
|
| DJ_Siesta |
laten we nog een weekje extra tijd geven ofzo:)
mijnes staat er iig |
|
|
| basd |
| Ik heb zelf niet echt tijd gehad om wat in mekaar te draaien, en ik zie het er deze week ook niet van komen.. Nou ja andere keer dan maar.. |
|
|
| mahwang |
| hebben jullie nog behoefte aan een extra jurylid?? zoja dan zou ik dat met alle plezier doen... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mahwang
hebben jullie nog behoefte aan een extra jurylid?? zoja dan zou ik dat met alle plezier doen... |
kan vast wel, moet je basd ff pm'n voor de details van de ftp zodat je de mixne kunt horen:) |
|
|
| basd |
Hmm.. misschien heb ik deze week nog wel even tijd om een mix te maken, moet vanavond in ieder geval de tracklist wel af kunnen krijgen (en dan morgen of anders woensdag mixen)..
Er zijn wel meer mensen die nog niks ingestuurd hebben, wat mij betreft is het wel okee als we de deadline een weekje verleggen (dus naar de 26e).
Maar goed, het oordeel daarover moet maar door de jury geveld worden. Overigens ben ik er zelf vrijdag en zaterdag niet (maar server blijft wel draaien), dus PM even voor die tijd als je wat wil uploaden, dan krijg je zeker nog op tijd de gegevens.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|