|
|
| Vizay |
satt på irc igår å snackade lite i största allmänhet med XLA (tror jag iaf de va...eller hur XLA? :))
sen gled vi in på diskussionen om DJ-prylar och då la sig en kille som kallar sig för skunken i å skulle verka smart...tjae läs resten i loggen själva :)
Ta mig till loggen
personligen tycker jag fanimej den här killen e läskig :nervous: |
|
|
| mindshooter |
| Usch..slutade läsa från och med att han började tracka ner på Trance...palla inte med sånt... man kan argumentera hur mycket som hellst dom är totalt igenproppade med trångsynthet.... |
|
|
| zamson |
| quote: | | <Skunken> Jamen trance, alla låtar låter ju likadant. |
:) har man ju hört några ggr. klassiskt citat faktiskt. jag tycker bara synd om de personer som har så lite koll på musik i det stora hela så att de uttalar sig på detta sätt :P |
|
|
| XLA |
Usch ja... jo, han visste ju verkligen vad han snackade om där
| quote: |
[20:22] <Xlator> Viz^brb: Ska troligtvis föröska skaffa vinylspelare efter sommaren. min jävla begagnade deal på 2 Technics o en Vestax mixer fö 7000 blev inte av :/
[20:23] <Viz^brb> :/
[20:23] <Skunken> Uhm?
[20:23] <Skunken> Svårt att fixa vinylspelare?
[20:23] <Skunken> Har 3 hemma.
[20:23] <Skunken> Kostar typ 200-300 om man letar lite.
|
Men som jag också säger i den loggen: Skunkens musiksmak är så mycket finare och mer kultiverad att han inte kan TÄNKA SIG nåt så "mainstreem" (hans stavning, inte min) som Trance... haha. Jag skrattade gott åt den konversationen. Så blev han visserligen sur och grinig o börja bitcha på mig i priv... men men, man vänjer sig snart vid denna konstiga individ... man e ju tvungen. Bara jag slipper nånsin träffa honom så är jag glad ;) |
|
|
| olleman |
| Ush, jag satt i kanalen nar de snackade om det.. orkade inte lasa... orkar inte lasa loggen heller. arrividerci |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|