|
|
| sipowitz |
Tjo!
Såja nu är man officiellt malmöbo! :-)
Började leta lägenhet på allvar i malmö i måndags, skrev kontrakt i tisdags och flyttade in nu i lördags - klockrent, lite närmare om man ska ner till club gorgeous i köpenhamn (bodde innan i hässleholm, 10 mil norr om malmö).
För er som känner till malmö, så ligger min lägenhet ca 5-10 minuter från gustafadolfstorg i centrala malmö, kan inte bli bättre =))) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Började leta lägenhet på allvar i malmö i måndags, skrev kontrakt i tisdags och flyttade in nu i lördags |
vilket flyt mannen :) då vet ja äntligen om EN person i Malmö.... vet ingen annan som bor där nämligen :p |
|
|
| Hybrid |
| jeg flyttar i malmö |
|
|
| Dj_Irish |
Heh, upptäckte precis denna tråden :D
Själv flyttade jag till Malmö i början av januari. Bor borta vid nobeltorget. Inte lika centralt som sipowitz men va fan, det går att förtränga ;) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Heh, upptäckte precis denna tråden :D
Själv flyttade jag till Malmö i början av januari. Bor borta vid nobeltorget. Inte lika centralt som sipowitz men va fan, det går att förtränga ;) |
Aha då är vi ju nästan grannar hehe. Brukar beskriva med gustaf adolfs torg som utgångspunkt eftersom det vet alla var det ligger.
Men bor precis efter folketspark (till höger efter amiralen) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|