|
|
| Cosmic Guy |
19 april komen niemand anders dan Cosmic Gate in The Matrixx in Nijmegen :D Als het goed is ben ik hierbij, kheb ze pas 1x live gezien en dat was zeker voor herhaling vatbaar!
Nog meer TA's die gaan? |
|
|
| raoel |
Wij willen met onze groep graag een keer naar de Matrixx.
Probleem is allen dat ze daar best wel op leeftijd controleren toch?
Een paar jongens hier uit de buurt, net zo oud als ik (19) gingen er heen met een man of 10 en er kwamen er maar een stuk of 5 van binnen.
en daar hebben we weinig zin in.
Is da altijd zo dat ze controleren op leeftijd?
Anders lijkt me dit wel wat |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by raoel
Wij willen met onze groep graag een keer naar de Matrixx.
Probleem is allen dat ze daar best wel op leeftijd controleren toch?
Een paar jongens hier uit de buurt, net zo oud als ik (19) gingen er heen met een man of 10 en er kwamen er maar een stuk of 5 van binnen.
en daar hebben we weinig zin in.
Is da altijd zo dat ze controleren op leeftijd?
Anders lijkt me dit wel wat |
ze checken meestal niet zo streng. Als je je in de rij gewoon een beetje rustig houdt, is er niks aan de hand. je kunt wel het best vroeg gaan, als er al behoorlijk wat mensen binnen zijn worden ze een beetje picky |
|
|
| M@rc |
Hmmz, lijkt me wel vet!
Maar inderdaad, wat is daar de "officiële" leeftijd om binnen te komen? Kben zelf ook 19 en zie ut niet zitten om daarheen te gaan en gelijk weer retour Den Haag te worden gestuurd.. best een takke eind weg namelijk... ;) |
|
|
| blighty |
Hi,
Ik ben 20 en werd ook om ID gevraagd, maarja, ik zie er misschien niet zo heel oud uit :) toch lullig hehe
Greetings,
Blighty |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|