|
|
| MaGiK54 |
«O» Arnhem is vanaf aanstaande zaterdag een aantal weken gesloten vanwege een grootschalig her-inrichtingsproject. Hierbij zal vooral de geluids-, licht- & laserinstallatie worden aangepast aan de nieuwste mogelijkheden.
Naar verwachting zal de locatie eind april weer geopend zijn voor het publiek, waarbij mogelijk een andere exploitatienaam gebruikt gaat worden.
De veranderingen bij «O» Arnhem hebben tot gevolg dat er geen programmering en gegevens van Arnhem meer op deze site te vinden zullen zijn. Zodra meer nieuws over de ontwikkelingen in Arnhem bekend is, waaronder gegevens over de heropening, lees je dat uiteraard als eerste op deze site.
Onze excuses aan alle trouwe bezoekers van de locatie in Arnhem voor deze tijdelijke sluiting; uiteraard blijft iedereen van harte welkom in onze vestiging in Den Haag!
Medewerkers «O» Arnhem, City Leisure Investments BV
Ze maken er wel een mooi verhaal van zeg, weet al geruime tijd uit eerste hand dat ze die toko hebben verkocht en dat de overdracht per 1 april zou plaats vinden. Zal me niks verbazen dat het een r&b toko gaat worden. Geld wat ze binnen hebben gehaald, gaat gelijk naar de Asta toe, zodat wij in Den Haag weer een danstoko erbij hebben :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ze maken er wel een mooi verhaal van zeg, weet al geruime tijd uit eerste hand dat ze die toko hebben verkocht en dat de overdracht per 1 april zou plaats vinden. Zal me niks verbazen dat het een r&b toko gaat worden. Geld wat ze binnen hebben gehaald, gaat gelijk naar de Asta toe, zodat wij in Den Haag weer een danstoko erbij hebben :D |
Ik begreep dat The Matrixx het over had genomen.....
Ach ja, het maakt toch niet uit want die tent gaat weer niet lopen! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik begreep dat The Matrixx het over had genomen.....
Ach ja, het maakt toch niet uit want die tent gaat weer niet lopen! |
Wat ik ervan begreep, heeft die tent nooit echt goed gelopen. Om hem om te dopen tot de Eau was de laatste poging om er nog wat van te maken. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wat ik ervan begreep, heeft die tent nooit echt goed gelopen. Om hem om te dopen tot de Eau was de laatste poging om er nog wat van te maken. |
Het is inderdaad zo dat die tent nooit echt goed heeft gelopen ja! Eerst The Box, toen The Opera, nu de «O» en ik ben benieuwd wat we nu weer gaan krijgen.....
| quote: | Originally posted by New Wave
Oud nieuws :p |
Welk deel? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|