|
|
| Chicane |
15 minuten fietsen ongeveer, vorig jaar was vet met Rank1 :D
Als rasechte schapekop ben ik hier bij uiteraard (ook alleen maar omdat het gratis is, whehe :)) |
|
|
| Nook |
| ziet er wel koel uit met die dj's. jammer dat het zo vroeg begint en vroeg eindigt, had wat later mogen beginnen, maar ok, je kan niet alles hebben. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Na kan wel zeggen dat ik hier bij ben, maar weet nog wel dat ik vorig jaar helemaal verrot was van Qontact, maar misschien heb ik wel zin en sta ik er toch opeens
Wil Ton TB wel eens horen en Yves is altijd wel vet |
vorig jaar ook naar qontact geweest... en de volgende dag met zijn allen na een paar uurtjes slaap door gegaan op BOD.. was wel relaxt bijkomen van een vette nacht. Rank1 en Marco V waren top vorig jaar... denk dat ik dit jaar ook weer 'probeer'te komen... ontnuchteren op de sounds van yves de ruyter... mwaaah je kan het slechter treffen! :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by tijs08
vorig jaar ook naar qontact geweest... en de volgende dag met zijn allen na een paar uurtjes slaap door gegaan op BOD.. was wel relaxt bijkomen van een vette nacht. Rank1 en Marco V waren top vorig jaar... denk dat ik dit jaar ook weer 'probeer'te komen... ontnuchteren op de sounds van yves de ruyter... mwaaah je kan het slechter treffen! :p |
Whehe gaaf plan, maar denk dat het me weer niet gaat lukken dit jaar :P |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik sluit me mij dit verhaaltje aan, denk dat ik ook dit jaar weer ga ontnuchteren van Qontact zoals ik de afgelopen 2 jaar ook heb gedaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|