|
|
| Djeebie |
Ik weet dat er hier een aantal anti-beachbopaanhangers komen (streepjesblouse, plotselinge (quasi)interesse in progressive van hippe beachbop bezoekers enz. :p) maar ik post het toch maar even :D.
| quote: | Origineel van partyflock.nl
Q-DANCE gaat een strandtent openen voor de tent van Woodstock.
Q-dance organiseert minstens 2 keer per maand een feest ergens in Nederland. In 2003 komen naar schatting zo’n 175.000 bezoekers naar de evenementen van Q-dance. Niet alleen vinden deze evenementen overal in het land plaats, maar ook alle stijlen Dance-muziek komen bij Q-dance aan bod, van Techno tot Trance en van Hardstyle tot Classics/Hardcore.
Al deze feesten vinden op zaterdag plaats en doordeweeks zullen de Q-dancers moeten wachten tot het weer weekend is om te kunnen feesten...
Deze zomer zal dit anders zijn...!
Op 1 mei 2003 opent Q-dance namelijk de deuren van een nieuwe strandtent op het strand van Bloemendaal aan Zee genaamd: Q-beach. Q-beach komt op de één na laatste plek op het strand, vlak voor Woodstock.
Op dit moment is Q-dance al volop aan de gang met het bouwen van deze nieuwe ‘Dance-hangout’ op het strand.
Q-beach zal vanaf 1 mei elke dag open zijn tot 24:00 uur. Alles wat op de nieuwe ‘place to be’ op het strand gaat gebeuren, ligt in de lijn van de huidige Q-dance activiteiten. Uiteraard zullen alle bekende Q-dance DJ’s regelmatig langs komen om te draaien. Zoals je op de meeste evenementen van Q-dance gewend bent, zullen ook DJ-talents op het strand volop de kans krijgen. Daarnaast kun je altijd één van de drie op Q-beach aanwezige draaisets reserveren en zelf even komen draaien.
Op zondag is Q-beach natuurlijk dè after chill-plek als je van een feest af komt! Verder kun je met lekker weer uiteraard bij Q-beach komen BBQ-en en zullen er regelmatig label- of CD-release parties zijn. Met minder weer zal het ook altijd gezellig zijn in de Q-beach, je kunt dan bijvoorbeeld een van de Q-beach top-films komen kijken.
Vier keer per jaar is het Beachbop. Iedereen die Q-dance kent kan wel raden waar er dan het hardst geknald wordt op het strand... |
Ik denk dat heel veel mensen hier niet zo blij mee zullen zijn. Of Q-Dance moet het hardstyle/hardtrance/hardcore gedoe een beetje in toom houden. De muziek was juist altijd relaxed op beachbop. Vorig jaar was denk ik Marco V de 'hardste' DJ die gedraaid heeft. Voor de rest was het gewoon lekker rustige dance en absoluut geen gebeuq. |
|
|
| SnuggLe |
Ik wist het al een tijdje, hoorde het op HouseQlassics onder andere van personeel van Q-dance zelf.
Ik las de reacties op Partyflock op dit nieuwsbericht, en die waren gemengd. Aan de ene kant had je de groep die reageerde van "Ah mooi, dan kunnen we ook 'BeuQen' in Bloemendaal!" en aan de andere kant de groep die reageerde met " man dan is het hele relaxte sfeertje op Bloemendaal weg!". Voor beide punten is wel wat te zeggen.
Ik vind dat ze Qdance gewoon de kans moeten geven om daar iets neer te zetten. Ze timmeren de laatste tijd flink aan de weg. Ik heb wel respect voor hun als organisatie, ze zetten in de HMH steeds topfeesten neer die vaak uitverkocht zijn. Daarbij denken ze aan alles: aankleding, licht, geluid, het ziet er altijd TOP uit!!
Toch zit er misschien wel een kern van waarheid in het feit dat de sfeer in Bloemendaal nu minder wordt. Het Hardstyle publiek, dat zich met Qdance identificeert, is niet het beste publiek wat je wil hebben volgensmij. Misschien werkt het afschrikwekkend voor de rest van de strandtenten op Bloemendaal.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het Hardstyle publiek, dat zich met Qdance identificeert, is niet het beste publiek wat je wil hebben volgensmij. Misschien werkt het afschrikwekkend voor de rest van de strandtenten op Bloemendaal.
|
Generalisatie. We zijn niet allemaal pillenslikkende bulldozerchauffeurs met een mavo diplomaatje. (om maar eens een vooroordeel te noemen) :whip:
Ik vind het juist een strak plan; vorig jaar heb ik ook getracht naar beachbop te gaan maar telkens viel het in een weekend waar ik al wat anders had staan, of op vakantie was.
Dit jaar dus nieuwe kansen en ook nog eens met een stijl die me aanspreekt :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ScuL
Generalisatie. We zijn niet allemaal pillenslikkende bulldozerchauffeurs met een mavo diplomaatje. (om maar eens een vooroordeel te noemen) :whip:
|
Zeg ik dat dan? Ik werk vaak genoeg op hardstyle feesten en het publiek is gewoon heel anders dan het standaard bloemendaal publiek denk ik. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeg ik dat dan? Ik werk vaak genoeg op hardstyle feesten en het publiek is gewoon heel anders dan het standaard bloemendaal publiek denk ik. |
Nee ik zie je het niet zeggen maar ik weet hoe er over gedacht wordt.
Dat het publiek anders is wil niet zeggen dat het voor problemen zorgt.. iedereen blijft toch het liefste bij de plaats waar haar/zijn stijl gedraaid wordt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|