|
|
| DJ_Siesta |
le costa del achteruin waarschijnlijk
we zouden eigenlijk met groepje naar salou enzo, maja niemand had geld meer gheghe, dus maybe gaan we nog ff snippen @ terscherlling ofzo. Snip Snip
atj00 |
|
|
| Chicane |
Wie heeft het over trouwen :p
"Kook jij, of kook ik vanavond" kan toch ook heel speciaal zijn?
En daarna lekker nasi uit eigen keuken klaarstomen ofzo :D |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
Wie heeft het over trouwen :p
"Kook jij, of kook ik vanavond" kan toch ook heel speciaal zijn?
En daarna lekker nasi uit eigen keuken klaarstomen ofzo :D |
PICTURE THIS:
paul en danoes zitten op een grasgroene heuvelige wei te relaxen van de zomerzon, op een geruiten picknick-kleed, de vogels twieten zachtjes op de achtergrond, echt een ideale dag, zegt paul:
"mag ik de wcpapier effe? en draai me effe een sjekkie, wil je?"
:D |
|
|
| kolkiewolkie |
2 blik: leuk dorpie :) vorige week nog heel even rondgehobbeld :p
2 chicane: goeie keus! veel geschikte locaties hiero :) !
zelf mijn plannen... sja zoals het er nou uitziet zit ik de laatste 5 dagen hiero alleen (begin juli) (tot die tijd zit ik in Barcelona... eigenlijk ook vakantie dus :D ) en als dat het geval is moet ik van ellende maar al die badplaatsten gaan doen ´om het eens meegemaakt te hebben´ :D
dat zou dan inhouden:
nachtje calella
nachtje salou
nachtje lloret del mar
nachtje Ibiza (CREAM@AMNESIA met Paul van Dyk :eyes: :cool: )
hangt ook van de financiele situatie af ofcourse. verder sowieso niet in de zomer wat, want bij thuiskomst moet er HARD gewerkt worden om centjes te verdienen voor:
1) al die vette festivals in de zomer :eyespop:
2) weekendje stockholm in tweede helft van dit jaar als maat daar zit (als ik aan al die dames denk daro :D
3) weekendje ierland als neef daro zit :D
...OEMF, tegen die tijd is het geld écht op
eigenlijk wil ik ook een keer op wintersport want dat hebbik nog nooit gedaan maar als ik dat zo bekijk kon dat nog wel es een jaartje langer gaan duren :p :o |
|
|
| Chicane |
Switch:
!ONEENS
:p
Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|