return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?

kolkiewolkie
p.s. chicane sorry, ik ben nog al lui.. je kunt ook naar tibidabo gaan btw, da´s nog een stukkie hoger en heb je ook wel een mooie view over de stad.. kerkie ook dus kun je meteen over naar de ceremonie ;) . is alleen wel een klein pretparkje bij, dus schreeuwlelijkerds gegarandeerd.
M_Peror
Met z'n zessen naar Malaga (of om precies te zijn Nerja) aan de Costa del Sol (tingelingeling!). Iemand nog goeie tips voor wat uitgaan betreft?

2 Blik: Calella is mij ook al twee maal errug goed bevallen :D, jouw vakantie komt vast in orde...
snitz
quote:
Originally posted by Three 'O Three
ja daar zitten wij ook naar te kijken.... Weet iemand hoe het uitgaansleven daar is? In El Arenal dan, want volgens mij is dat het beste om te doen. Het wordt overal wel mooi voorgespiegeld, maar is het ook zo?

Basvh gaat waarschijnlijk ook mee ( hij is daar nogal bekend) en volgens hem is het daar erg goed te doen dus.......
HardKiller
Egypte :)
Joost008
quote:
Originally posted by joesterizor
ik ga dit jaar naar kos... jammer dat ik daardoor niet naar Extrema festival kan :'( :(

Me too:)
toevallig iemand ooit al een keertje in Kos geweest die wat over het uitgaansleven kan vertellen??

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland