|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:
bah! |
maar wij hoeven ons niet meer te irriteren aan die kutposts van je :whip: |
|
|
| Ding Chavez |
| 11 daagjes Bodrum voor mij. Eens kijken of er eens wat anders dan dj ahmed draait in de halikarnas :toothless |
|
|
| Duke2003 |
| ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer |
|
|
| Duke2003 |
| ik ga 6 weken weg achter elkaar, 1 week spanje en 5 USA, dus van mij hebben jullie al helemaal geen last meer |
|
|
| kolkiewolkie |
| op zich zou een vakantie zwaar overbodig zijn deze zomer, maar als ik het allemaal kan regelen (lees: een goedkope ticket kan vinden) heb ik nog 2 weekies zuid afrika in de planning zitten :cool: . En ja ik heb een reisvirus opgelopen :p . Studiegenoot van me studeert daar nu af, dus onderdak heb ik dan al :D, vreten en leven moet daar volgens mij ook niet bizar duur zijn dus... maar eerst maar eens zien hoeveel cash er nog op mijn account bij de postbank staat bij terugkomst :clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|