return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Waar ga jij heen op vakantie deze zomer?

Jappio
quote:
Originally posted by Chicane

Kolkie: geef eens wat locaties, volgens kenners moest ik de rode buslijn volgen? :)

Je hebt in barça echt wel een rooie en blauwe buslijn.. Dat zijn die bussen met open dak die langs al die bezienswaardigheden gaan. Als ik jou was Paul, dan had ik lekker mn autootje gepakt, een stuk verder gereden en dan ergens tussen de rotsen op een heel stil strandje een aanzoek gedaan en daarna de wip van mn leven gemaakt.. whehe

maar goed dat zou ik doen dan :D :rolleyes:
Jappio
Oja, waarschijnlijk gaat de trip nog wat verder, naar Portugal, tenminste.. als dat een beetje aan te rijden is. Schijnt volop goedkoop te zijn daarzo, en je kan gewoon met Euro's betalen whehe

Maar dat zien we tegen die tijd wel weer :)
MaGiK54
De kogel is door de kerk we gaan met zijn drieen naar Cancun Mexico, alleen de periode is nog niet helemaal duidelijk, vanwege het regen seizoen. Hoe het er nu uit ziet gaan we in september of oktober. Lekker in een vijfsterren hotel vertoeven, all-inclusive. Lang leve de luxe voor twee weken.
robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:

bah!
basd
quote:
Originally posted by robin
ik wordt 7 dagen meegesleept naar een of ander vaag gat in noord-holland :whip: dr gaan ook nog kennisen mee en das helemaal klote :whip: heb k straks weer zo'n 10 jarig gastje de hele tijd achter me aan waggelen :whip: zn zus ken k al helemaal niet uitstaan :whip:

bah!

Ach ja, later als je groot bent he :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland