|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar jij bent dan ook wel aardig zwakzinnig en heb geen oog voor wat echt leuk is. Dus als jij patat bakken in een 1 of ander belgisch dorpje leuk vind zal ik je verder maar in je waarde laten voordat je weer doordraait en je weer een maand in zo'n dwangbuis moet. :haha: |
Uhhmm, ik ben ook wel naar Spanje geweest ouwe..........
Ik weet hoe het daar gaat......de vraag is...heb jij wel eens een leuke vakantie in Luxemburg gehad?
Wil je ook mee in mijn dwangbuis :)? |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
2 Chicane : Woei goo Chicane veel suc6 die vakantie en, zoals Jappio al zei : jou kennende, zal het zkr een romantische vakantie worden.
Ik zelf ga 4,5 week weg ofzo met ouders :D
heenreis van 3 daagjes tuffen met dfe auto en de caravan, dan ergus 10 dagen staan aan de atlantische oceaan in Frankrijk, dan ff Frankrijk van west naar oost oversteken, met 1 overnachting ergus, dan 2 weken in Argeles (Zuid Frankrijk / Middelandse zee) op de camping Le Soleil zitten :D en na die 2 wkeen in 3 daagjes terug tuffen :D
Wordt weer Mooi :D:D |
|
|
| ahp2002 |
2 weken Miami in Florida, USA
4 sterren hotel plus 2 weken autootje..
wordt wel leuk gok ik :cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhhmm, ik ben ook wel naar Spanje geweest ouwe..........
Ik weet hoe het daar gaat......de vraag is...heb jij wel eens een leuke vakantie in Luxemburg gehad?
Wil je ook mee in mijn dwangbuis :)? |
Niet Luxemburg wel Belgie! 2 ing weken in de zomer en het was geen moer aan!! En met jou wil ik zeker in een dwangbuis. Lijkt me veel leuker dan weer 2 weken naar Belgie. ;)
Ik ga trouwens dit jaar naar Kreta. :D |
|
|
| -TAIS- |
| 10 dagen Schotland voor m'n studie aan het eind van het schooljaar :D:D:D. Verder weet ik nog niet :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|