return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Signatures / Avatars

Flipper01
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat vinden julie van deze?

[image]

De foto is erg gaaf, maar verder is het een beetje saai en kaal.. Dan vind ik je huidige sig mooier. Het was mooier als de foto wat breder was.

PS: Is je huidige sig ook niet veel te groot?? Er staat een plaatje én tekst wat het allemaal wel erg hoog maakt. Bestaat er niet de mogelijkheid om je tekst rechts van de pic te zetten?
Miss Proximus
Mijn sig heeft ook weer s vernieuwing nodig, hoewel ik m nog steeds mooi vind :)
Gaat alleen een beetje moeilijk, of ik moet hier op de school-pc met paint gaan kloten :D IK MIS PHOTOSJOOOOOOOOP :(

Mijn avatar = pure liefde :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Flipper01
De foto is erg gaaf, maar verder is het een beetje saai en kaal.. Dan vind ik je huidige sig mooier. Het was mooier als de foto wat breder was.

PS: Is je huidige sig ook niet veel te groot?? Er staat een plaatje én tekst wat het allemaal wel erg hoog maakt. Bestaat er niet de mogelijkheid om je tekst rechts van de pic te zetten?

Ik ga de text ook weghalen. Weet alleen niet hoe je de text er rechts van kan zetten. Volgensmij heeft JPLoveparade het gedaan in een ander plaatje ofzo.
jploveparade
Notepad openen
Tekst invoeren
Copy screen
Paste as image in paint
Negatief maken
Selecteren
Paste in plaatje
Klaar

De luie methode :)
DJ D-Man
Ach ja, ik heb eigenlijk nooit zin om daar moeite voor te gaan doen. Beetje slecht eigenlijk...

Misschien maak ik nog wel eens wat leuks ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland