|
|
| Blik |
DJ Tiesto
Live @ Homelands (26.05.01)
1. Midfield General - Coat Noise
2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix)
3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix)
4. Cygnus X - Destiny
5. DJ Tiesto - Flight 643
6. Ralphie B - Massive
dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango) |
|
|
| Teal'k |
| glanis.. tja.. als hij zo staat aangegeven bij een playlist ga ik ervan uit dat hij zo ook echt heet.. verder such is life klinkt niet hetzelfde.. misschien een weirdo remake ofzo ik lees die music discussion thread wel ff |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Blik
DJ Tiesto
Live @ Homelands (26.05.01)
1. Midfield General - Coat Noise
2. Muse - Newborn - (Oakenfold Mix)
3. Insigma - Open Our Eyes (Insigma Mix)
4. Cygnus X - Destiny
5. DJ Tiesto - Flight 643
6. Ralphie B - Massive
dit is trouwens de tracklist (bedankt Tango) |
AARGGHHHH, dat is hem helemaal niet....... Ga aub even bij de FRS de nieuwe CD van Johan Gielen "Recorded" luisteren, en luister dan vooral naar track 02 Ralphie B. - Massive
Je zult horen dat dat de zo fantastische track 04 van Tiësto @ Homelands en Qontact is.... alleen heeft ie toen een andere remix gedraaid.
Of Cygnus X heeft eens herel erg flink lopen jatten en de remix onder hun eigen naam uitgebracht, maar dat denk ik eigenlijk niet :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
AARGGHHHH, dat is hem helemaal niet....... Ga aub even bij de FRS de nieuwe CD van Johan Gielen "Recorded" luisteren, en luister dan vooral naar track 02 Ralphie B. - Massive
Je zult horen dat dat de zo fantastische track 04 van Tiësto @ Homelands en Qontact is.... alleen heeft ie toen een andere remix gedraaid.
Of Cygnus X heeft eens herel erg flink lopen jatten en de remix onder hun eigen naam uitgebracht, maar dat denk ik eigenlijk niet :) |
je kunt hem natuurlijk ook ff rippen van die CD af, en uppen naar de speciale myplay account van ons Nederlandse TA's, als je hem nog niet hebt, PM Glaniskanis maar ff......
als je hem zou kunnen uppen zouden wij heel blij zijn, dan weten wij ook eindelijk ook of het waar is wat je zegt |
|
|
| Ding Chavez |
| Het enige "probleem" is dat ik de CD op me werk gehoord heb, iemand had em meegenomen, en daarna nog een keertje bij de FRS. MAar als er getwijfeld wordt aan mijn oprechtheid :p dan zal ik ff vragen of ik de CD fftjes mag lenen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|