|
|
| Bouma-Bros |
Afgelopen weekend is de bustrip naar Godskitchen in Birmingham UK zeer geslaagd geweest! Tiesto was in topvorm!!!
Check the foto's van dit weekend op www.NiLa.nl (news&updates)
Hebben jullie TA's nog suggesties voor een volgende bustrip naar het buitenland??? Waar willen jullie graag een keer naar toe?
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros) |
|
|
| Bellie |

GREETZ!!
P.S.Wel heel vet man dat je steeds zover gaat om te feesten.Zeer strak. ;) |
|
|
| Blik |
Ik vind het ook zeer tof dat je gewoon af en toe naar Engeland gaat om daar te gaan "clubben"
onwijs gaaf, moet je denk ik ook wel redelijk wat knaken voor hebben (jammer genoeg heb ik die niet:() |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik vind het ook zeer tof dat je gewoon af en toe naar Engeland gaat om daar te gaan "clubben"
onwijs gaaf, moet je denk ik ook wel redelijk wat knaken voor hebben (jammer genoeg heb ik die niet:() |
Same Here :D.Mijn enige feest dit jaar buiten NL wordt I LOVE TECHNO.Vorig jaar was zo abnormaal bruut gewoon dus kan ik dit jaar niet missen.Kijk er echt al vet lang naar uit.Maar ja nog effe wachten.10 november......
Maar gelukkig heb ik nog wel genoeg dleg om heel NL af te reizen voor feesten.hehehe ;)
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
Toffe fotos!!!
Vooral die met Tiesto is gaaf!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|