|
|
| versetjuh |
Hallo mensûh,
ik ben op zoek naar personen die net als my serieus live sets willen ruilen, ik heb al een keer eerder in deze forum gestaan maar er is iets misgegaan met myn email adres dus vandaar, verder zit ik met een zwaar niet-vette telefoonlyn dus ik wil ruilen via cd-rewritable via de aloude postduif...
ik ben zelf in het bezit van een x aantal live sets maar wil graag gaan traden met mensen die ook geinteresseerd zyn..
stuur aub een mail naar < versetjuh@wish.net > als je interesse hebt...
grtz, versetjuh |
|
|
| JdDark |
we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
we houden niet van mensen die lid worden om maar één ding te kunnen doen, zichzelf verrijken, k
doe dat in het vervolg nadat je hier al wat hebt gepost, zodat we weten dat je geen spammer bent |
Ja het is idd nit echt slim om gelijk met je eerste post zo'n beetje je goed aan gaat bieden. Als je gewoon een tijdje hier geweest was dan was er waarschijnlijk nix aan de hand geweest.
Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.
laterssss |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Maar ik ben nieuws gierig naar wat je hebt joh. Ik heb geen zin om je te mailen zeg ff kort wat je zoal hebt.
laterssss |
niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by JdDark
niet een lijst van 500 sets ofzo, maar een lijst waarin alles staat wat bijzonder is, of wat nieuw ofzo is, k
niet bv tiesto - live at innercity |
Nee idd die heeft toch de hele wereld al. Kom echt alleen met originele dingen dus he |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|