|
|
| Dj Lex |
Hebben jullie ook dat als je gaat slapen dat je denk t: Wat zal ik nu allemaal weer missen, dat heb ik he.
Of gister toen ik de hele dag moest sporten en niet kon internetten, ja dan denk je toch wat heb ik allemaal gemist. Meer mensen last van?
Ik ben een ware addict, vooral van deze site.
mzzl:D :D :D |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hebben jullie ook dat als je gaat slapen dat je denk t: Wat zal ik nu allemaal weer missen, dat heb ik he.
Of gister toen ik de hele dag moest sporten en niet kon internetten, ja dan denk je toch wat heb ik allemaal gemist. Meer mensen last van?
Ik ben een ware addict, vooral van deze site.
mzzl:D :D :D |
yep, ik heb dat ook, lol
wanneer ik kan kom ik dan ook naar hier |
|
|
| TranceFool |
Ik zat vorige week 5 dagen met school in Polen, was heel erg gaaf, veeeeel piwo's genuttigd,hehe:p :p
Het enigste wat ik heel erg miste was deze forum, want iedereen zich natuurlijk erg goed kan voorstellen. |
|
|
| Dj Lex |
| Ja wet je het is gewoon echt een verslaving. Ff gewoon alles lezen, ff wat posten, het is gewoon pure ontspanning. Gewoon leuk een beetje met die mensen die je niet kent een beetje lol trappen. Maar ja als je er dan een dag niet ben. Dan heb ik echt het gevol van: Wat heb ik allemaal gemist. Daarom kijk ik ook altijd ff op deze site als ik tijd heb. |
|
|
| Dj Lex |
Oh ja dat wilde ik ook nog zeggen. Als ik hier kom heb ik meestal nog wel zat andere dingen te doen en stel ik mezelf een tijd voor wanneer ik wil gaan stoppen. Nou dat lukt dus nooit he. Ik ga er altijd dik een uur over heen. Ik had een afspraak meet een vriend om wat voor school, te doen kwam ik weer een uur te laat. AHuiswerk kom ik niet meer aan.
Nu wil ik om half 8 stoppen en het is nu 10 voor half. Denk niet dat het gaat lukken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|