return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mijn ervaring met TA

moogwai
quote:
Originally posted by Jukx

Ja inderdaad, ik vind dit Holland forum echt relaxed!!!!! Kan je tenminste lekker in je eigen taaltje praten enzo.... ik kom ook eigenlijk nauwelijks meer in de engelstalige forum-gedeeltes... het is hier veel leuker!! :D

Voor mij geld ook hetzelfde.. het music discussion gedeelte is ook " te druk" voor mij geworden :(
Dj Lex
Ik kijk alleen in de leuke dingen meestal. Ik weet niet veel van die liedjes af enzo, ik haal er alleen maar info vanaf. Ik ben hier het meest te vinden en in de chill out room is het ook wel leuk. Oh en die polls kijk ik altijd ff door.
Dwingo
Bij die polls vind je me werkelijk nooit.
Tenzij ik aan het chatten ben en toevallig wat interessants zie in het onderste window.

En blik-> De pinguin die kont trapt is die wat je avatar vormt. De rest vind ik eerlijk gezeg niet echt geweldig.
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai

Voor mij geld ook hetzelfde.. het music discussion gedeelte is ook " te druk" voor mij geworden :(

Oh ja, jij bent natuurlijk ook al een tijdje lid van TA!! Ja, precies wat je zegt... de music discussion is echt "te druk" geworden ja!! Valt niet meer te overzien dat forum.
magrec
jammer dat het bh guestbook beetje verkloot wordt.

Het was nog leuk toen met dat gele guestbook. Trouwens het gb van www.djtiesto.nl dat was helemaal erg.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland