|
|
| tango |
Tja, 'k ben nu al een tijdje geregistreerd bij TA. Maar in het begin was er echt geen ene hol te doen op de forums. Maar de laatste tijd is het aantal users en post echt magistraal gestegen. (vooral met de komst van dit "holland" forum). De laatste tijd ben ik hier niet weg te slaan. Laatst was er storing op dit forum, dus ik snel de chatroom in, waar iedereen helemaal over de floss zat te flippen tegen swamper, dat het forum weer snel up moest. Dus ik denk dat dit voor iedereen wel een beetje geld. Gewoon een beetje onzinnig lullen of je enorm druk maken over iets kleins, heerlijk gewoon.
TA, i love u! (people) :D
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Zijn er ook nog stumpertjes die de site smorges vroeg snel ff checke?? (zoals ik ;-)
op school wanneer we aan opdr8e projecte bezig gaan.. zit ik ook weer op ta..
en savonds ook weles... heel af en toe :D |
Als ik 's ochtends vrij ben ga ik wel is ff kijken ja. Gewoon ff checken wat er 's nachts gebeurt is. |
|
|
| Blik |
hehe, sochtends ga ik niet kijken hoor, dan heb ik dus echt geen tijd, het opstarten van dit onding van een PC duurt al minstens 5 minuten, in die tijd heb ik me gedoucht etc etc etc.......
maar ja, de rest van de dag zit ik er eigenlijk toch wel op, ff 15 minuten checken en dan weer ff weg, weer ff checken, kijken of er iets te moderaten is:D en dan weer weg
lekker als je snelle kabel verbinding hebt:) |
|
|
| Henkie_henk |
niet teveel kankere bij Swamper he.. hij zorgt er namelijk voor dat dit er uberhaupt is...
ging nog ff over toen t board down was ;) |
|
|
| Dwingo |
| Je pinguin trapt kont Blik |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|