|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
(En ga nu de zooi maar weer aanpassen meneertjes mod,gadverdamme,de 1 verteld je wel ff dat je sig of atavar niet bij he past,de ander loopt de macho uit te hangen via zn waffel,wtf is er met jullie attitude aan de hand hey?!) |
Relax, relax! Fijn dit weer.
Wat bedoel je met "de 1 verteld je wel ff dat je sig of atavar niet bij he past"?? Als je die andere thread bedoeld over 'signatures/avatars', daar wordt gewoon geouwehoert over signatures enzo ja. Laat iedereen gewoon daar lekker zijn MENING geven over wat je wel of niet een mooie signature vind. Je kan toch ZELF beslissen of je um aanpast of laat staan, niet dan??? Beetje stupid dat je daarom geflamed wordt :rolleyes: Er wordt toch ook niks over jou signature gezegd???
Maar sommige zijn idd te groot, die van Kolkie met 30 regels is te groot, of je daar nou blij mee bent of niet. Er wordt niets gezegd bij hem over 'erbij passen'. En dan nog dan is het een MENING!
Verder is het gewoon RESPECT. Iedereen moet zelf weten wat voor een signature die heeft...er worden daar alleen meningen gegeven. Als iemand die van mij niet mooi vind ga ik toch ook niet flamen.
Damn, waar gaat het hier heen als je dat al nie eens meer mag zeggen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar sommige zijn idd te groot, die van Kolkie met 30 regels is te groot, of je daar nou blij mee bent of niet. Er wordt niets gezegd bij hem over 'erbij passen'. En dan nog dan is het een MENING!
Verder is het gewoon RESPECT. Iedereen moet zelf weten wat voor een signature die heeft...er worden daar alleen meningen gegeven. Als iemand die van mij niet mooi vind ga ik toch ook niet flamen.
Damn, waar gaat het hier heen als je dat al nie eens meer mag zeggen. |
twaren dr geen 30 en ik had um al zwaar aangepast :p (al dat spaanse gezwets eruit gehaald, geen idee wat ut betekent nl.
maaaaaaaaaaaaaar wat me nog STEEDS verbaasd is de afmeting van jou signature snuggle... daar wil ik de meetlat wel eens langsleggen want volgens mij istie een beeeeeeetje te lang :o |
|
|
| Donna |
ok
"Laatste tijd zie ik erg veel lelijke signatures en avatars langskomen. Een smiley, verrotte verkeerd gespelde text, een Jamai als avatar, Hansi Hintersee..... vanalles en nog wat."
"Je hebt de beste signature sowieso, alleen past jammergenoeg je avatar er niet bij. Das jammer "
"
IK BEN EEN STOMME LINK STEALENDE KNEUS!!!!
[blikmode]
denk godverdomme ff na voordat je iets post!!!
[/blikmode]"
Nouh,als daar niet ff op gereageerd mag worden moet t r in 1ste instantie niet al neergezet worden.
Ennuh,tis uiteraard ook mijn mening maar,ookal ben ik dan geen mod ofcuz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
twaren dr geen 30 en ik had um al zwaar aangepast :p (al dat spaanse gezwets eruit gehaald, geen idee wat ut betekent nl.
maaaaaaaaaaaaaar wat me nog STEEDS verbaasd is de afmeting van jou signature snuggle... daar wil ik de meetlat wel eens langsleggen want volgens mij istie een beeeeeeetje te lang :o |
Er is een verschil met te groot en te groot. Meerdere mensen hebben hun signature te groot, maar daar doen we ook niet moeilijk over. Ik wil um best aanpassen hoor die van mij (moek eerst weer ff fotosoep installen). We moeten gewoon ergens een lijn trekken. Sorry maar je weet zelf ook dat die van jou ERG groot was :)
| quote: | Originally posted by Donna
ok
"Laatste tijd zie ik erg veel lelijke signatures en avatars langskomen. Een smiley, verrotte verkeerd gespelde text, een Jamai als avatar, Hansi Hintersee..... vanalles en nog wat."
"Je hebt de beste signature sowieso, alleen past jammergenoeg je avatar er niet bij. Das jammer "
|
Is dat wat ik schrijf flamend bedoeld? Volgensmij niet. Ik vind die hansi niet cool, ik vind...ik vind. Mensen vinden die van mij ook niks. Boeiend, das hun mening.
En ja jij mag ook gewoon je mening geven, vind ik allemaal best. Mij hoor je niet klagen!
Op dat van Blik mag idd ook best gereageerd worden. Ben het zelfs sprekend met je eens dat hoe hij dat heeft opgeschreven dat dat niet kan, dat dat in PM thuishoort. Heb ik um zelf ook gezegd.
Maaareh...kunnen we nie wat liever voor elkaar zijn en elkaars mening respecteren? |
|
|
| Donna |
Dan zul je er ook *ik vind* bij moeten schrijven,en sja sorry maar ik let r zelf ook altijd op bij mezelf dus doek t bij een ander ook,tis jouw mening dus schrijf het dan niet algemeen op,not smart.
En dat lieve voor elkaar,dat houd in dat er geen kritiek geleverd mag worden?
Excuse moi,ik ben geen jaknikker omdat ik lief gevonden wil worden,ik ben harstikke lief 4 those who deserve it,en dus als ik lief voor je ben betekend t ook wat en ist geen loos gelamer,zo kun je t ook bekijken.
Hoeveel mensen zijn er niet lief in iemands face en braken je uit achter je rug?
Das met iig not the case.
Als iemand mij niet lief vind.....lekkeah boeiuhh
Dan just this :   |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|