|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by NordLight Jag tyckte gårdagen hade vissa höjdpunkter, men Tiësto var verkligen skitdålig. Jag har sett honom några gånger innan och gårdagens orgie av vocal "blöj-trance" var verkligen historiens absoluta bottennotering. Om han spelat så på Amnesia på Ibiza hade han inte bara blivit utbuad utan även utslängd:( . Det märktes ganska tydligt att den svenska publiken inte är så bortskämd. |
tur att man såg honom sommaren 2001 ;) aaahhh "silence" var som bäst då... hoppas att ni hade det lika fint, trots allt ;)
mind: jepp, en tusenlapp hade kalaset kostat ;) nåja, inget att snacka om nu :cool: |
|
|
| lonne |
Ngn som snackade med Tiesto lr Gielen ? Min polare den star******n,
fick sin keps signad av Tiesto. |
|
|
| zamson |
| håller med om att Tiestos set kanske inte vard et bästa men jag diggade det ändå... Theme from norrefjell glömmer jag fan inte på ett tag - det var guld av honom o köra den. Gielen set var... ää jag vet inte...tycker han sålt ned sig lite på sista tiden.. några låtar var riktigt tråkiga.. me äckliga vocals, och mixarna satte han ju inte heller till 100%... men jag är NÖJD som fan me kvällen... Orkidea tycker jag nästan var fetast på hela kvällen! Längtar efter att få tag i lite Orkidea mp3s... :) |
|
|
| zamson |
| hmmm jag börjar lacka på en sak...hur gör man det där E i Tiesto ?? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by zamson
hmmm jag börjar lacka på en sak...hur gör man det där E i Tiesto ?? |
du menar ë / Ë ? tryck en gång på knappen direkt höger om Å, sen E :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|