return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Party report: Fokused Scandinavian

SteveTranz4ever
!!! SÅ JÄVLA UNDERBART !!!

TACK TILL JAKE & FOKUSED

Tycker detta var helt klart det absolut bästa jag vart på i Sverige... trycket som var bland folket när Gielen spelade slog trycket från 25´000 pers på Trance Energy... Holländarna e bortskämda med bra trance... de e inte vi :)

Tiesto var bra men inte bäst... Hälsade och tog i hand med han backstage :)
Han brud var en bitch (fick inte filma mycke backstage för henne men jag vet iof varför men det gick inte ens att prata lite med henne)

Orkidea var riktigt bra han me !!!

Jag har iaf filmat ca. 1 timme och 30 minuter från det hela och att jag kunnat filma från DJ båset har jag Jake att tacka för som faktiskt hörde av sig till mig :)

Skit kul att träffa så många goa folk också...
MiB, mindshooter, Kraith, x-dream, Trance Christer, lonne, Aendy (fan de va kul å rocka med dig, jävla energi mannen har), nordlight, Gaby, sipowitz... ledsen om jag glömt nån nu :)

quote:
Originally posted by mindshooter Det är faktiskt en konst att introducera medlemmar för varandra på golvet framför högtalaren. Jag minns när jag skulle "länka" Zamson och Kraith tror jag det var... Man får först skricka "KRAITH" i örat på zamson och peka på kraith medans han står som ett fån. Sen får man skrika "ZAMSON" i örat på kraith medans zamsons står och tittar på...undrar hur det skulle se ut utan musik :p

Typ ! Tror dock inte jag träffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? Nä jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick är Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
quote:
Originally posted by mindshooter Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve
happens... men jag har ju massor från utanför när värsta kön står å glor med öppna munnar...

Ummmm så var det med det.... videos ska väl kommer inom en vecka hoppas jag på...

KRAM PÅ ALLA / STEVE :toothless

zamson
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Typ ! Tror dock inte jag träffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? Nä jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick är Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
happens... men jag har ju massor från utanför när värsta kön står å glor med öppna munnar...[/COLOR]

HAHAHAHAHAHAHAHA

nej vi missa varandra - d va synd! Men snart är det Trance Nation...
mindshooter
hehe ja, ska själv behålla midd press-pass :D:D:D
Kö-människorna var konstiga...eller så varom bara allmänt svenska... usch...i sverige får man nästan aldrig aplåder för ingen vågar bryta mönstret om det inte är en massa musik....nånting som jag märkt... börjar 1 så börjar alla...men men....här kastar dom enkronor på en istället :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe ja, ska själv behålla midd press-pass :D:D:D
Kö-människorna var konstiga...eller så varom bara allmänt svenska... usch...i sverige får man nästan aldrig aplåder för ingen vågar bryta mönstret om det inte är en massa musik....nånting som jag märkt... börjar 1 så börjar alla...men men....här kastar dom enkronor på en istället :p
Ja jag minns jag var lite förvånad att folk var så jäla stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle tända till dom lite extra när dom stog å huttra i kön.
Men det var iaf. jäkligt snyggt mind.!
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja jag minns jag var lite förvånad att folk var så jäla stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle tända till dom lite extra när dom stog å huttra i kön.
Men det var iaf. jäkligt snygt mind.!

skönt :) Väl inne i elden ser man och hör man inte ett av människor...så det är omöjligt att veta vad folk tycker...feedback såhär i efterhand är allt man har att gå på huruvida det var bra eller inte....så länge folk inte aplåderar...vilket svenskar inte gör :\

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden