return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
is dit..... From the Heart !?! NEE dus -> tis Robert Gitelman - As I Am

tijs08
Dit is 1 van de 2 nummers die nog niet is ge ID-d uit de set van Ferry Corsten @ Aria, Montreal 07-03-2003

Ik denk dus zelf dat dit heel goed

Ferry Corsten & Armin van Buuren - From the Heart

kan zijn!
Echt een waanzinnig vet nummer! Hoorde deze ook bij Ferry in de XL eind Februari en werd toen gek.. maar nu, iedere keer dat ik hem hoor, weeeer!!

Kheb hem ff uit de set geknipt en hij is HIER (EDIT, nu alleen een kleine sample) te downloaden

Enjoy :crazy:
Dj Lex
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest :D Hopen dat deze plaat snel gereld word :D

L33T!
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo idd een super nummer, had hem lekker al 1 dag eerder dan de rest :D Hopen dat deze plaat snel gereld word :D

L33T!

Hahaha idd! :toothless

Ik hoop alleen al dat deze er snel in betere kwaliteit komt... en misschien iets op pitchen (he glaan ;) )... dan is het helemaal :crazy:

[EDIT]Ferry Corsten vanavond live te gast bij Wessel van Diepen op 538... grote kans dus op een betere rip!![/EDIT]
M@rc
Woeiiii!

Wat een beest!! Bedankt voor de sample Tijs!

Tijdens Qontact (Amsterdam) zie ik ze allebei weer, dus dubbel zoveel kans :D :D
-=Re-GrOoVeD=-
w0000haaaa!!!! Dit is weer een van de weinige nummers waarbij ik echt KIPPENVEL krijg! Ik zat hier met headphones op gewoon echt te trillen.. brr!!

AMAZING! :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland