return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
rank1 - airwave (white sun remix)

dbl
LADDA NER

vet inte varför.. bara kände för det... gjorde den nu på kvällen ganska snabbt....
behöver la kanske mer jobb.. vet inte..
lite mer och roligare percussions kanske.. nått annat?

aja... säg va du tycker.....
och just det ja.. vet att man inte hör så tydligt vad som sägs, men det va inte riktigt meningen.. man borde iallafall höra airwave..
låter visserligen mer bara som jag säger air för att delayen drar över wave typ.. aja.. skit i det...

kommentera eller nått... njut av den trevliga melodin för den e ju bara himmla bra...... önskar att det va jag som gjorde originalet... hmmm.. fast vem gör inte det :D
Endre

kåter najs mannen, hinner ge nån större kommentar just nu, men det är najs.
dbl
quote:
Originally posted by Endre

kåter najs mannen, hinner ge nån större kommentar just nu, men det är najs.
´

tack så mycket... du f¨år gärna ge en större kommentar senare :)

någon mer???
e ändå 5st som har laddat ner den... kan dock ha varit nån polare från icq också
Treo
jovars, mycket vacker :) mixning/eq kanske behöver lite mer jobb, lät som man kanske kunde höja mellanregistret lite i mina öron. mer/roligare percussions som du skrev, kanske inte skulle skada. men överlag, trevlig låt :)

-Treo-
dbl
quote:
Originally posted by Treo
jovars, mycket vacker :) mixning/eq kanske behöver lite mer jobb, lät som man kanske kunde höja mellanregistret lite i mina öron. mer/roligare percussions som du skrev, kanske inte skulle skada. men överlag, trevlig låt :)

-Treo-

tack tack.... mjo... det lär behövs lite mer jobb på eq'n och så.
har inget progg att mastra och så i förutom fruity och det tycker jag inte direkt e någon höjdare så jag bryr mig inte om det så mycket.
väntar istället på att jag får tag på nått annat progg

tack igen.. nån annan? 35 kollningar(kan man säga så???? :)) har det ju varit... 2 som har skrivit

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden