|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg:( :(
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
Wij gingen ook maar met zn tweeen...De gang waar ik meestal mee ga wouden niet mee (???????) Ik ben al twee keer alleen met zn tweeen naar zo'n grote party geweest....Het is wel relaxed je moet niet rekening houden met een grote groep en je kan snel beslissen waar je heen gaat..... |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik zou eindelijk naar mn eerste grote feest gaan, maar 3 van de 6 gasten waarmee ik zou gaan hadden geen geld en ik had geen zin om met zn drieen te gaan, hoewel ik nu heel errug spijt krijg:( :(
Voor mij was het ideaal geweest, 20 min met de metro + 10 min. met de trein. Gelukkig was het strak voor degene die zijn geweest.
!!!!!!Weet iemand wanneer er weer een (groot) feest is in de Ahoy????!!!!!! |
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Bellie
tja beetje zwakke reden om niet te gaan.en al helemaal als het je eerste feest is.Dan zou ik echt schijt hebben aan de rest die niet mee wil.Ik ben zo vaak met weinig man naar een feest geweest en dat veranderd de sfeer echt niet hoor.En soms ben ik nog 3 uurtjes effe alleen aan het rondlopen in mn eentje.Vind ik altijd wel effe lekker.Geen gezeik van niemand maar gewoon lekker in je eentje trippen :D
GREETZ!!! |
Precies ben ik het volledig mee eens, ik ben vaak met mijn maat gegaan en we vermaken ons best. :):) |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by Bellie
GREETZ!!! |
Ja inderdaad.... je bent tog het meest met jezelf bezig...als je aan het stampen bent en niet met die andere gasten aan het dansen ofzo....Ik heb zo vaak uit me dak geggaan...en dan keek ik om en die andere gasten waren 10 meter achter me...wat ik bedoel is dat je voor jezelf uit je dak gaat en niet voor anderen..... Ik vin persoonlijk een mega grote groep irritant.... Als ik met een groot groep ga dan vormen er tog kleinere groepjes van 3-4 want met zn 10 rondlopen lukt gewoon nie en schiet nie op |
|
|
| Jukx |
Oh ik hoor juist van heel veel mensen dat het echt onwijs tegenviel 4-elements...
Het geluid viel de hele tijd uit enzo, Billy Nasty die met zijn set is gestopt omdat de enige boxen die het nog deden zijn monitor boxen waren... bij Adam Beyer precies hetzelfde.... Cari Lekebusch die niet op is komen dagen... techno-zaal die verkeerd was aangegeven en totaal niet aangekleed was...
Nou iedereen kan wel zo lopen zeiken op ID&T maar die feesten van hun zijn toch echt veel beter geregeld!!
Voor de duidelijkheid: 4-elements is georganiseerd door UDC, die ook de Impulz en Dance Valley feesten organiseren.
Bij de laatste Impulz was het namelijk ook al raak met boxen die uitvielen/ het niet deden, probleem met de jassen etc. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|