return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Sasha & Digweed - Northern Exposure

WhiteRussian
Nu när man äntligen har fått en acceptabel lön så tänkte jag blåsa en hel del på skivor.

Har länge tänkt inhandla "the mother of all mix cds", Northern Exposure, av Sasha och Digweed. Har kollat runt lite på nätet var man kan tänkas hitta de första två albumen, alltså, volume 1 och 2.
Men vad jag förstår så är väl båda dubbelalbum? Varken Juno eller Amazon har dubbelskivorna...grymt irriterande. Någon som vet var jag kan inhandla dem?

Lonne, proggdåre som du är, ;)
Hjälp mig, :D
lonne
Bra val min vän, har faktiskt bara hört vol 2. Skivorna är som sagt rätt gamla från 93-94 har jag för mig och borde vara svåra att få tag på. Jag tror att bästa sättet är att beställa från UK, antigen från
HMW, Tower Records, eller någon skivaffär som är mer specaliserad på
elektronisk musik. Dessvärre kan du ju inte beställa skivorna från Sashas hemsida.
RebeL9
Sasha & Digweed's Northern Exposure släpptes 96 på dubbelcd.
Finns två versioner av volym två (eastcoast och westcoast edition) samt en Northern Exposure 3 Expiditions.
Northern Exposure tillhör en av de riktiga klassikerna inom dansmusiken. Det är här trancemusiken har sina rötter.
Vinylversionen av Northern Exposure är ruggigt svår att hitta och jag såg nyligen en kopia som gick för 520 dollar på ebay.
WhiteRussian
Hade fått för mig att ettan var ett dubbelalbum, men så är det alltså inte, rebellen?

Då så, då verkar jag juh kunna inhandla cd versionen av ettan och tvåan på Juno, :)
Mr Musse
Tjena WhiteRussian!!!

http://www.skivhugget.se/

Här kan du köpa Northern Exposure med Sasha & Digweed.....lite mer än 200 spänn kostar de......lycka till med skivköpen....själv har jag dessa o de är jävligt bra!!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden