return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Vad vill du höra Tiësto spela ?

mindshooter
Håller med om många låtar :)
vore najs om han inledde me Beautifull things som på liverippen..skön låt! Skulle gärna höra Flight 643 då alla säger att den måste höras live för att uppskattas :)
Vi har dessutom tränat vårat nummer till den så förhoppningsvis kan vi få den spelad!
AC.
Är det inte fel att bygga upp förväntnigar på vad Dj ska spela? Tordes inte han veta bäst vilka låtar han ska lira för att få igång publiken? Det är hans jobb som Dj att göra så.

Med förväntningar kommer besvikelser.
mindshooter
Vad är det för fel med att hoppas? Är juh bara en diskussion...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Är det inte fel att bygga upp förväntnigar på vad Dj ska spela? Tordes inte han veta bäst vilka låtar han ska lira för att få igång publiken? Det är hans jobb som Dj att göra så.

Med förväntningar kommer besvikelser.
:gsmile: Frågan är ställd som om man själv fick välja... jag vet många som drömt om att höra Tiesto släppa just sina favvisar som man tidigare bara hört i live set och bara kunnat drömma om hur det var på plats... :gsmile:

Personligen har jag har inga förväntingar alls... Tror ärligt talat att jag kommer uppskatta Gielen mer än Tiesto... men man vet aldrig :gsmile:
AC.
Ni missförstog syftet med mitt inlägg. Jag var ute efter att få igång en debatt om hurvida det är rätt att sätta in Djs i olika fack...

I vintras undrade en arrangör för ett hardcore (eller om det var techno) event hurvida de som skulle närvara vid eventet ville höra tiesto lira sådan musik. Han är en bra Dj ovadsätt vad han lirar för musik så vet han hur en låt ska mixas osv. (Folket som skulle dit ville inte höra han.)

Okej, han kanske inte har den störrsta kollen på alla låtar som släppts och med det få ett mindre bra låtval.

Paul van dyk spelade i köpenhamn för inte så länge sedan. Några här från TA var där och blev en aningen besvikna när de märkte han började med lite mera soft progressive/house...

Ja ni förstor nog vad jag är utefeter

(usch måste blivit ett väldigt osammanhängande inlägg)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden