|
|
| Glorie |
först e ja på jakt efter TTF vol 9 (vet inte vilken disc) Flower mix e det allt..!
å sen undrar ja vad den sidan heter... fyra bokstäver har ja för mig och sen -.com.... eller om den bytte namn till gracenote??? huuh. men d var iaf en sida man gick in på å kunde få tracklistings till en massa skivor.. går man inte på gracenote.. så hmm, ja känner inte igen utseendet :(
nån som har den länken i sina favoriter.. ja hade den, men den försvann brutalt när ja glömde spara mina länkar vid en formatering :( |
|
|
| Endre |
vad är det här för en thread då? om man inte hittar en låt så ska man tigga den här eller? fattar inte
|
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Glorie
först e ja på jakt efter TTF vol 9 (vet inte vilken disc) Flower mix e det allt..!
|
Jag ska rädda dig där tjejen....Du hade tur idag....Sitter å lyssnar på gamla skivor lite nu...Å vad hitta jag om inte TTF flower mix på en cdrom....;) ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag ska rädda dig där tjejen....Du hade tur idag....Sitter å lyssnar på gamla skivor lite nu...Å vad hitta jag om inte TTF flower mix på en cdrom....;) ;) |
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, x-dream....du e gryyyyym....weeeeeeee!!!! fan va glaaa ja bliiir nu... Jippieee!!!!!! tack så hemskt mycket...! ;)
Endre....låter som du har taskig attityd? Jopp....d var tänkt så att man skulle kunna önska låtar här... men tråden blev inte så poppis å var inte så lyckosam....förrän NU.. när ja fick flowermix av x-dream! weehooo :)
rebel, tack. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|