return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Urban Train

Optimus Trance
Hé, ik zat net ff naar Urban Train te luisteren ( jaaa, moet morgen werken, niet uit vanaaf:()en daarna speelde winamp kid vicious - reform ( tiesto remix)...en huh???? jezus, ben ik nou gewoon doof of lijken ze allebei heel erg op elkaar????

Jullie meningen/oordelen???:D:D:D
Jesse
IDD, re-form remix en urban train verschillen vrij weinig van elkaar. Flesh remix zitten ook nog bekende elementen...

Nog een puntje: luister maar eens naar de originele versie van Re-Form em daarna naar Flight 643 (het begin)
Dat gepingel (zo omschrijf ik t nu maar ff) zit dus al in het hele nummer van Re-Form. Tiësto kan dus erg goed jatten :D
moogwai
Ja.. Tiesto's remix van Reform lijkt inderdaad veel op Urban Train... maar Urban Train vind ik beter... misschien is Urban Train afgeleidt uit zijn Reform Remix

Maar nog over Flight 643... wat denken jullie van de vergelijking Marco V - In Charge en Flight 643... Ik vind deze platen op de een of ander manier erg op elkaar lijken... deze twee platen zijn in ieder gavel zeer goed te mixen (luister maar eens naar Marco V @ Massive ;) )
InVi
Omg :)

nu je het zegt....

jeetje, die hele bassline en alles eronder is gewoon keihard geript.
Akira
:D:D:D ja echt helemaal gejat hahaha

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland