|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by basvh
ik heb een vraagje,
wat is een moderater en wat zijn sticky threads???
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
Moderators zijn mensen die de boel een beetje in de gaten houden. Blik en Henk kunnen bijvoorbeeld dingen deleten hier of dingen wijzigen.
Sticky Thread is heel simpel uitgelegd: een thread die steeds bovenaan blijft staan :) Normaal schuiven de threads waar niet meer gepost wordt langzaam naar beneden maar deze blijft staan...
Ik hoop dat je het een beetje snapt...Anders vraag maar raak...want er bestaan geen domme vragen :) |
|
|
| Henkie_henk |
ik heb een vraagje,
het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
There are no stupid questions.. just stupid people...
;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
There are no stupid questions.. just stupid people...
;) |
Whahaha, ik had nog niet aan dat zinnetje in je sig gedacht...:p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Moderater
= Iemand die de Threads kan aanpassen, zodat overbodige dingen er uit worden gehaalt bv. scheldwoorden of threads van 10 maanden oud.
Sticky Threads = threads die altijd aan de top blijven staan in een forum, totdat de Moderator besluit dat het tijd is om ze weg te halen...
ik heb een vraagje,
|
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
AAAAH
Here we go again :p
Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics :D
Voordat er weer wordt geknokt :)
Greetz,
Glaniskanis |
volgens mij worden wij uitgelachen henkie_henk
oh ja, weet je wat ook leuk is, wij kunnen posts veranderen en dus in plaats van "I love Trance" veranderen in "I hate Trance" odat die gast helemaal geflamed word
Henkie en ik moeten alleen nog ff overleggen op wie we dit gaan uitoefenen, want oefening baart kunst
:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|