return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Nu Nrg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waazaaaaaaaaa!!!!

Jukx
quote:
Originally posted by raoel
Dit is dus zeker geen HardHouse he.
(FF voor misverstanden te voorkomen)
Dit is NU NRG

Ja ach... zo ontzettend veel verschilt het niet van elkaar. denk dat het enige verschil in de BPM zit. :)
DjRV
heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE:)
Jukx
quote:
Originally posted by DjRV
heb hiero een vinyl liggen met een NU NRG remix er op,New Energy-Take Your Air(NU NRG Remix).Onwijs lekkere uit-je-dak trance met veel heftige breaks.Beetje vergelijkbaar met vengaboys-kiss(airscape mix).ABSOLUUT GEEN HARDHOUSE:)

Dat geloof ik graag ja, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de NU NRG die raoel bedoelt niet echt hetzelfde is als wat jij er onder verstaat....
dat nummer wat raoel hier postte is namelijk eerder met een willekeurig Hardcore :eek: nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss! :)
raoel
quote:
Originally posted by Jukx

Dat geloof ik graag ja, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat de NU NRG die raoel bedoelt niet echt hetzelfde is als wat jij er onder verstaat....
dat nummer wat raoel hier postte is namelijk eerder met een willekeurig Hardcore :eek: nummer te vergelijken dan met de airscape remix van vengaboys - kiss! :)

uhm

Ja dat zou je kunnen zeggen ja :D:D:D
DjRV
lol :)

producers willen ook wellus wat anders maken dan ze normaal altijd maken,zie Dj Tiesto-My Memories :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland