return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 
Line up 4 elements

SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey mijn dubieuze post is weg!

dat bewijst maar weer dat brammetje niet wil delen :D misschien bang dat ze mij leuker vind :D

oh ennu...waarom zou ze zich niet aanmelden. kan ze gelijk dit puberaal gedrag de kop indrukken :stongue:

Nee was een foutje. Ik had mijn eigen post geedit maar jij had al gereageerd voordat ik die kon editen. Dus wilde ik die van jou editen, maar ik drukte op delete. SORRY!

quote:
Originally posted by M_Peror
Hmmm... ik betwijfel of haar vriendje het daar mee eens is... :rolleyes: maar je kunt het vragen als je wil. Als jullie niet van die dubieuze voorstellen doen meldt ze zich misschien ook aan. Anders krijgt ze nog een slechte indruk! ;) :D :p

Ha ha oke :) Ik doe geen oneerbare voorstellen, ik zit alleen maar hardop te fantaseren ofzo! Maar ik zal het vragen :p
Nee, sorry, ik zit te geinen. Het zou leuk zijn als ze zich zou aanmelden, wat meer vrouwelijk bloed op het forum zou geweldig zijn om de kinderen hier onder controle te houden.

...daarom moet Iris ook weer meer posten, en ook Anja, Josta en Odyne! MEER MEER MEER posten! :)
Optimus
ik weet nix meer voor loog:D

En het nummer was btw: Megamind - Taub (Picotto Mix) :)
Miss Proximus
nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex :stongue:

*edit*
NASIVRETER...Scot MAcc draaide m...ik luisterde al Picotto toen jij nog babi pangang zat te analyseren in je oma's roeiboot :p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus
nog meer? ik voel me nu al haast de vrouwelijke versie van Lex :stongue:

Ah nee he??

:rolleyes:
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen nïet". Dus je mag wel meedoen hoor ;) Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden :)

je zal er toch ooit mee voor de dag moeten komen.. aangezien ik niet van dark rooms hou, zal ik hem / haar / haar met voorbinddildo :| toch wel ooit zien :P

toedeloe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland