return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 
Line up 4 elements

Optimus
huh, waar was jij dan aapje?:conf: :(
Jappio
ik stond snuggle anaal te penetreren
Optimus
:D

deel 2 van deze?:D

stampertje
quote:
Originally posted by TranceFool
Ook van mijn kant even een mini-reportje. Ik vond het een aardig feestje, niet slecht, niet speciaal. En het was gratis dus ja, dan moet je niet zeuren. Had 4 kaarten gewonnen, dus was samen met 3 vrienden om ongeveer kwart over elf bij Ornadel aangekomen. Halverwege zn set vond ik het niet echt geweldig. Wat ik me ervan kan herinneren veel platen met lange breaks, heb meer stil gestaan dan gedanst. Op het einde ging het een stuk beter. Gielen daarna, begon dramatisch vond ik....WEER die sample van Star 69 :p. Later werd het wel stuk beter vond ik was wel aan toe om ff uit mn dak te gaan op wat muziek....C:/del*mp3, dave clarke remix van 'we come one' dat was wel vetjes. Ook draaide die een nieuwe remix van een oud nummer van Fiocco....die was erg vet vond ik :D. De val naar Chicane was erg groot, toch vond ik het best aardig. Mn vrienden wilden ff tom harding zien dus wij naar die harddance zaal, ziet meteen het verschil in publiek :p. Vond de muziek op dat moment helemaal niks, geluid was kut daar, lichten kut, mensen kut....ga zo maar door :p. We waren dus redelijk snel weer weg.

Besloten toen om ff een lekker broodje kroket te nuttigen en ff te gaan lounchen op de tribune. Digweed begon net en daar was ik erg benieuwd naar. Wat me meteen opviel was het naadloos mixen, echt super zeg. Duurde ff voordat ik beetje in zn set zat maar ik vond het zeker wel lekker klinken! Daarna wilden we ff naar 'Water' gaan, had er niet veel van verwacht maar dat was misschien wel het vetste van de avond. Tussen Tim Deluxe en Emerson kwam een of ander wijffie uit Amerika zingen. Allemaal bekende house en groove nummertjes gehoord en dat zij kon echt heel erg goed zingen. Geluid was daar ook lekker. Erg lang gestaan daar. Verbaasde me een beetje over de mixtechnieken van Emerson.....de ene keer super en de andere keer doet ie van alles door mekaar en ging het flink mis. Maar goed, Water zaal was dus vet!

Einde van Sister Bliss meegepakt op de tribune, klonk erg goed! En afsluiter Michel de Hey....opende met Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J remix)...vetjes! :D Verder nog ff flink uit mn dak staan gaan op Michel de Hey, vind hem altijd erg lekker draaien. Licht en geluid in de main vond ik goed

klopt voor bijna 100% met wat ik van de avond vond. Nog een klein dingetje, ik vonnet zwaar kut geregeld: overal wachten, en dat is echt kut tussen van die opgefokte mensen:whip: . zo was de ingang heel klein. Ook irritant was dat als je wat aan het eten was en er wat te drinken bij wilde, je dat niet in de zelfde zaal kon kopen. Daarvoor moest je weer terug naar de een van de "danszalen" Waar het soms echt lang duurde. Verder heb ik me uiteindlijk toch nog vermaakt in de fire-zaal toen het er een stuk rustiger was en iets betere sfeer was namelijk met JP. daarna weer naar de main met de Hey.
basvh
Op zich viel de drukte bij de hardhouse wel mee hoor, voorraan had je ruimte zat. Liep idd veel aggressief volk rond maar na een tijdje stonden snitz en ik zo dat er alleen maar partypeolpe in de buurt stonden dus toen viel het wel mee. Heb echt zoo staan springen dat ik nu echt spierpijn heb!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland