|
|
| magrec |
Zow :)
Om een uur of 7 kwamen ik en proxi aanbij snuggle om daar samen met zijn vriendin en "meneer is weer eens te laat" optimus wat te gaan eten. Daatna kwam ding chavez nog langs. Uiteindelijk waren we rond 23:00 binnen. Dekay was net klaar en guy ornadel begon. Behoorlijk nietszeggende set en niet de moeite waard behalve het begin met infusion vs kate bush - running up that hill. Rond uurtje of 12 had ik nog met wat kremmers en earth freaks een kleine meeting waar alleen niemand in 1e instantie kwam opdagen. haha maar goed uiteindelijk weer wat nieuwe mensen leren kennen.
De underwater zaal was kwa muziek op dat moment echt goed lekkere housemuziek alleen die vloer was beroerd brrrr tegels. De gangen werden voller en voller en omdat ik me niet al te druk wilde maken ging ik even wat voedsel naar binnen werken om daarna weer naar de main te gaan. In de main johan gielen begint. Platter dan plat brrr wat een slechte platen en dan nog maar niet te spreken over zijn "fabuleuze mixtechniek" maar goed dat was dus een mooi tribune moment waar ik samen met dj c-jay beetje heb zitten ouwehoeren en ons erg zitten verbazen over de muziek.
Chicane was waar ik bang voor was te down tempo voor 2 uur jammer dat er niet goed was gesoundcheckt. Tegen het einde van chicane liep ik naar beneden om wat drinken te halen krijgt daar een kerel toch een paar meppen op zijn bek niet normaal.
Digweed, zo he wat een set in het begin volledig de diepte in. Uiteindelijk draaide hij zeeeeeeer stevig voor zijn doen. Met de aanwezige kremmers en ta'ers kwam de sfeer er wel lekker in. Sister bliss tsja precies wat ze ook deed in kremlin. Beukende progressive met trancy invloeden zeker de 1e helft van haar set was zo goed 2e gedeelte meer cheeky (scumfrog - music revolution, sunshine [scumfrog remix] maar erg lekker nog steeds. Ze draaide haar platen in een rap tempo.
Michel de hey was een prima afsluiter.
Ik heb me goed vermaakt maar het was ff door de zure appel bijten zeg maar :D |
|
|
| TranceFool |
Ook van mijn kant even een mini-reportje. Ik vond het een aardig feestje, niet slecht, niet speciaal. En het was gratis dus ja, dan moet je niet zeuren. Had 4 kaarten gewonnen, dus was samen met 3 vrienden om ongeveer kwart over elf bij Ornadel aangekomen. Halverwege zn set vond ik het niet echt geweldig. Wat ik me ervan kan herinneren veel platen met lange breaks, heb meer stil gestaan dan gedanst. Op het einde ging het een stuk beter. Gielen daarna, begon dramatisch vond ik....WEER die sample van Star 69 :p. Later werd het wel stuk beter vond ik was wel aan toe om ff uit mn dak te gaan op wat muziek....C:/del*mp3, dave clarke remix van 'we come one' dat was wel vetjes. Ook draaide die een nieuwe remix van een oud nummer van Fiocco....die was erg vet vond ik :D. De val naar Chicane was erg groot, toch vond ik het best aardig. Mn vrienden wilden ff tom harding zien dus wij naar die harddance zaal, ziet meteen het verschil in publiek :p. Vond de muziek op dat moment helemaal niks, geluid was kut daar, lichten kut, mensen kut....ga zo maar door :p. We waren dus redelijk snel weer weg.
Besloten toen om ff een lekker broodje kroket te nuttigen en ff te gaan lounchen op de tribune. Digweed begon net en daar was ik erg benieuwd naar. Wat me meteen opviel was het naadloos mixen, echt super zeg. Duurde ff voordat ik beetje in zn set zat maar ik vond het zeker wel lekker klinken! Daarna wilden we ff naar 'Water' gaan, had er niet veel van verwacht maar dat was misschien wel het vetste van de avond. Tussen Tim Deluxe en Emerson kwam een of ander wijffie uit Amerika zingen. Allemaal bekende house en groove nummertjes gehoord en dat zij kon echt heel erg goed zingen. Geluid was daar ook lekker. Erg lang gestaan daar. Verbaasde me een beetje over de mixtechnieken van Emerson.....de ene keer super en de andere keer doet ie van alles door mekaar en ging het flink mis. Maar goed, Water zaal was dus vet!
Einde van Sister Bliss meegepakt op de tribune, klonk erg goed! En afsluiter Michel de Hey....opende met Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J remix)...vetjes! :D Verder nog ff flink uit mn dak staan gaan op Michel de Hey, vind hem altijd erg lekker draaien. Licht en geluid in de main vond ik goed, verder weer veel bekende TA's gezien, was gezellig
Leuk feestje, niks speciaals :) |
|
|
| blighty |
Hi all,
Bij deze een klein report van mij :)
Rond 21:30 vertrokken we vanaf Nijmegen richting AHOY met nog een goed humeur. Dit werd al snel minder toen we werden omgeleid op de A15. Wij netjes de "R" volgen maar op een gegegeven moment zagen we geen "R"-en meer. Wat bleek nou: we hadden een praktisch onzichtbare "R" gemist en waren hard op weg naar Utrecht. Ergens bij weet-ik-veel zijn we gekeerd en opnieuw de A15 gevolgd naar Rotterdam. WEER werden we omgeleid en halverwege Breda zagen we uiteindelijk Rotterdam op het bord staan. Een kleine 2 uur hebben we er dus over gedaan om in de Ahoy aan te komen. Na de auto weggezet te hebben gingen we proberen om een parkeerkaart te scoren wat niet lukte omdat enkel 10-euro biljetten werden geaccepteerd :conf:
Dan maar naar binnen :) wat een klein half uurtje deed. We kwamen de main binnen bij de laatste plaat van Guy Ornandel (push?) Klonk allemaal wel lekker. Daarna Gielen: begon wel aardig maar later klonk het een beetje afgezaagd (live you life plaat afgepakt van Judge Jules, kan ik niet tegen :)) Dan maar naar de beuk-zaal. Nick Sentience was lekker aan het knallen. Ik kon daar mijn snelle pasjes uitproberen haha :D Geluid stond niet loeihard, wat mij ook wel beviel. Gewoon lekker volume :) Om 2 uur besloten we nar Chicane te gaan (moest de topper van de avond worden,..ehm tja) Het was leuk, maar paste niet op een feest als 4-elements. Ik had het een beetje te doen met ze. Maar goed, zoiets weet je van tevoren lijkt mij.
Toch maar weer terug naar de beuk-zaal en TOEN begon ik slechte zin te krijgen. Gedrang in de gangen (mocht de pleuris uitbreken dan hou ik me hart vast) Niet normaal! :mad: Tommie was inmiddels aan het knallen daar maar het was zo druk in die zaal dat we er niet echt zin in hadden. Het volgende wat me irriteerde was het feit dat je aparte bonnen nodig had voor eten, klopt dit :conf: :conf:
Heel jammer allemaal maar toen hadden we zoiets "we gaan" :(:( Ik heb er ook spijt van dat ik de meeting ben misgelopen. Mijn excuses hiervoor...
Even een klein overzicht:
positief:
- Geluid was wel lekker :)
- Genoeg parkeerruimte
- Line up was leuk op papier, heb helaas niet alles gezien :(
negatief:
- Geouwehoer met omleiding
- Doorstroming
- De sfeer af en toe
- Blauwe bonnen????
- Parkeerkaart enkel met 10 euro betalen??
- Meeting gemist :(
Greetings,
Blighty
P.S. Ik hoop niet dat jullie me als zeikerd gaan bestempelen, kan me goed voorstellen dat jullie het top hebben gehad, maar dit was niet echt mijn avond :(
edit: oja, AHOY en niet de RAI :D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by blighty
Hi all,
Bij deze een klein report van mij :)
Rond 21:30 vertrokken we vanaf Nijmegen richting de RAI met nog een goed humeur. Dit werd al snel minder toen we werden omgeleid op de A15. Wij netjes de "R" volgen maar op een gegegeven moment zagen we geen "R"-en meer. Wat bleek nou: we hadden een praktisch onzichtbare "R" gemist en waren hard op weg naar Utrecht. Ergens bij weet-ik-veel zijn we gekeerd en opnieuw de A15 gevolgd naar Rotterdam. WEER werden we omgeleid en halverwege Breda zagen we uiteindelijk Rotterdam op het bord staan. Een kleine 2 uur hebben we er dus over gedaan om in de Ahoy aan te komen. Na de auto weggezet te hebben gingen we proberen om een parkeerkaart te scoren wat niet lukte omdat enkel 10-euro biljetten werden geaccepteerd :conf:
|
Je moet ook nie naar de Ray, maar naar Ahoy :rolleyes: :o :D
grtz,
TNG |
|
|
| Jappio |
Ja, mijn partyreport :)
Avond begon al goed bij Lex thuis :) Was errug leuk om met zoveel mensen naar een feest toe te gaan!
Na wat gezeik met pinautomaten en een lange rij met een hoop zeer asociale mensen kwamen we binnen en hoorden nog net de laatste nummertjes van Ornadel, klonk goed moet ik zeggen.
Daarna heel ff lex gezocht met de mini-meeting van ta, maar heb alleen onno ff gedag gezegd, en ben weer naar mn vrienden gegaan.
Toen had Smirnoff ook eindelijk Ahoy gevonden en begon Gielen zijn setje. Het viel me mee, net als bij Qontact trouwens, hoorde weer een aantal lekkere platen langskomen met als hoogtepunt c:\del*mp3. Heel mooi moment. Daarna Chicane en dat werkte heel erg afstotend op mijn partygevoel. Echt een afknapper, en totaal niet op de goede plaats. Maar goed, omdat mijn vrienden allemaal stonden te zuipen / zeiken / drinken halen / dansen, kon ik niet weg en heb ik uiteindelijk heel de set van chicane moeten doormaken :)
Daarna weet ik niet meer precies waar ik heen ben geweest, beetje overal doorheen gelopen totdat we uiteindelijk aan het eind van de avond bij Darren Emerson eindigden..
echt een supersetje en dan ook een mooie afsluiter van een leuke avond
vond het leuk om nou is een x met mn eigen vrienden te feesten ipv met ta-ers :)
maar volgende x ga ik weer is met jullie mee tijs & dave ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|