|
|
| Djeebie |
| quote: | Origineel van www.adformatie.nl
DJ Tiësto gratis bij aankoop lege cd’s
De fabrikant van beschijfbare cd’s MMore gaat de verkoop van lege cd’s promoten met een muziek-cd.
Voor de promotie zal MMore bij een aantal van zijn cd-recordable-producten een exclusieve mix van een nog te verschijnen mixcompilatie van dj Tiësto mee bundelen. Daarvoor is de samenwerking gezocht met
platenmaatschappij Black Hole Recordings. Het is voor het eerst dat een platenmaatschappij actief meewerkt aan de promotie van lege cd’s. Volgens Walter Dornstedt, marketingdirector van MMore, is de bundeling van muziek bij lege cd’s niets minder dan een revolutie: ‘De mix die wij mee bundelen is een uniek product, dat vooruitwijst naar een nieuw te verschijnen album. En het mooie is ook nog eens dat het luisteren naar Tiësto en het branden van cd’s precies datgene is wat onze doelgroep bezighoudt’. |
Bericht is vandaag uitgegeven. Ik vind het inderdaad wel een innovatief idee dit. Is toch weer eens wat anders dan een extra gratis CD-R. Wie weet draagt het behalve aan een grotere populariteit/bekendheid ook nog toe aan stijgende cd-verkopen. Ik vind alleen die laatste zin uit dit bericht nogal dubieus. Alsof Tiësto (lees: trance/dance) liefhebbers de enige branders zijn en dance en branden altijd samengaan :rolleyes: |
|
|
| Jesse |
Zeker een goed idee.
Maar als er al een cd van Tiësto bij zit, wat moet er dan op de andere komen?? ;) |
|
|
| Jappio |
lol
ik download die cd van tiesto wel.. :D:D:D:D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik vind alleen die laatste zin uit dit bericht nogal dubieus. Alsof Tiësto (lees: trance/dance) liefhebbers de enige branders zijn en dance en branden altijd samengaan :rolleyes: |
Ik denk wel dat dat samengaat. Of ik moet het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij de trance/dance scene het grootst of in ieder geval het actiefst op Internet met livestets en relaeses en dergelijke.
Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een rock-rip groep of een R&B liveset of zo. Volgens mij is de trance scene hier redelijk uniek in. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik denk wel dat dat samengaat. Of ik moet het helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij de trance/dance scene het grootst of in ieder geval het actiefst op Internet met livestets en relaeses en dergelijke.
Ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een rock-rip groep of een R&B liveset of zo. Volgens mij is de trance scene hier redelijk uniek in. |
Het zou inderdaad kunnen dat de trance scene het meest actief hierin is. Vooral met livesets natuurlijk, maar dat is duidelijk. Ik ken in ieder geval geen gevallen van complete concerten die je kunt downloaden. Maar het gaat er meer om dat indirect door deze zin de dance scene de zwarte piet krijgt toegeschoven, terwijl wij zeker niet de enige zijn. Nou is dat ook wel weer logisch, omdat dit bericht over Tiësto gaat, maar toch... Ik word er altijd een beetje moe van als de 'industrie' de schuld bij de mensen neerlegt, terwijl ze gewoon eens realistisch moeten zijn en o.a. eens moeten kijken wat voor (achterlijke) bedragen je neer moet leggen voor een cd. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|