|
|
| HBtje |
| hehehe raar, die gast die dat hele gedoe op ID&T Radio presenteerde, zei dat er helemaal geen vechtpartijen waren :conf: |
|
|
| magrec |
| Ja je gaat ff lekker lopen roepen dat er lekker gevochten wordt op je feest.... |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Die MCs op Q-dance feesten zijn altijd te ACHTERLIJK voor woorden, |
De MC in de Hard Trance Tent sprak tot 10 keer toe Jam X verkeerd uit. Elke keer zei hij weer Jamx ipv Jam X. En Jam X maar uitleggen dat ie zo niet heet, maar luisteren ho maar :)
Ik heb het grootste gedeelte van de dag in HT zaal gestaan, vooral Rank 1 en Dumonde draaide erg lekker. Het was alleen niet druk in de HT tent (Techo tent ook niet trouwens)want de meeste kwamen voor het stampwerk denk ik. Dat bleek ook wel toen ik even bij Buzz Fuzz ging kijken bij de Gabbers, het was daar zo gigantisch druk en wel 90 graden. Buzz Fuzz draaide erg lekker trouwens, alleen Hardcore van een jaar of 8 geleden.
Van die vechtpartijen heb ik niets meegekregen, ik zag alleen dat Dj Promo een kerel een knal wilde geven omdat ie tegen de draaitafels aan liep. :D
Al met al vond ik het leuk feestje maar niet echt geweldig. Heb betere feesten meegemaakt. |
|
|
| Original |
Iets over 11en binnen
ff wezen kijken bij scot project
Beetje jammer dat ie bij hardstyle stond waardoor die ook veel van dat soort platen uit ze tas pakte en minder hardtrance maarja.
toen door naar "Yves DeRuyter".. die heerlijk aan het draaien was. er stonden niet veel mensen maar de sfeer was relaxed.
En bij Push - Strange World (2000 Remake) gingen er toch wel een aantal handjes in de lucht (die plaat heb ik later op de dag nog een keer gehoord, en hij blijft goed).
Toen kwam tomcraft.. die mij en veel andere niet echt boeide, het BPM leek af en toe 120 en de overgang van de ene naar andere plaat. leek gewoon op de ene uit en de andere aan :conf:
Dus zijn we ff rond gaan lopen door de andere tenten ff wat eten
en toen, Rank 1 (Piet) Die gewoon een heerlijke set neerzetten.
Hierna de hardtrance & techno steeds afgewisseld.
Jay Denham in techno was echt heeeel vet en aan het eind bij Miss Djax wist ik ff niet meer waar ik het zoeken moest... er werd echt keihard gerossed & gebeuqt. nog ff tot 11 uur Technoboy gepakt en toen naar huis.
zelfde mening als Menno
leuk feestje maar niet echt geweldig. Heb betere feesten meegemaakt. |
|
|
| Partyhardy! |
ik heb gisteren een stukje Rank1 gehoord op id&t-radio (jaja eindelijk vanaf de portable radio,echt beter! :D :) ) en dat klonk echt lekker! weer top van Piet Bervoets! verder helaas niets gehoord van Defqon. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|