|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
02-02-2002 Tijdens Magik Journey, op het moment dat het doek naar beneden valt en toen dat vuurwerk. ONBESCHRIJFELIJK!!!!!!!!!!!! |
Toen heb ik ook vrolijk staan janken ja :D |
|
|
| LowRider |
- de breaks in een Tiesto set, zoals op Innercity een paar keer heel vet. vol die lasers door de zaal, tijs die zelf ook uit z'n dak gaat en de zaal gek krijgt... geweldig.
- en zo wordt ook 10 mei één grote kippenvel-nacht :D!! (kheb zin zin zin!!!)
- van een paar sportmomenten, zoals Ajax - AC Milan in 1995, en dan dat commentaar van Jack van Gelder of het juichen van Kluivert, Kraijcek die net Wimbledon heeft gewonnen, zo zijn er nog wel een paar te noemen. Momenten van extreme blijdschap bij een ander.
en zo heb ik nog wel wat dingen, heb best vaak kippenvel :)
(owja en bij al die prachtige liedjes van de idols deelenemers, net zo als de jury ;)) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
02-02-2002 Tijdens Magik Journey, op het moment dat het doek naar beneden valt en toen dat vuurwerk. ONBESCHRIJFELIJK!!!!!!!!!!!! |
absoluut
HET hoogtepunt uit mijn trancecarriere.. stond met djsuez op dat linker podium naast tiesto, en naarmate dat nummer steeds meer begon op te bouwen zag je echt iedereen schreeuwen, springen enz en toen met dat vuurwerk.. brr ik heb trouwens nog steeds kippenvel als ik dat nummer hoor in die set van 02-02-02
brr dit was voor mij echt het punt waarop alles gewoon perfect was.. |
|
|
| Miss Proximus |
goh wat een gezamelijk kippenvel allemaal :D
ik kan alleen zeggen "mooie muziek", want of t nou trance, techno, een goeie rhyme (lol ik voel me net brainpower, hoewel ik dan een DOPE rhyme zou zeggen :p), punk of weet ik veel wat
en van Shamwari op tv alleen had ik toen meer moeite om m'n heimwee-tranen terug te dringen dan om m'n kippevel te beheersen
ach weet ik veel :) van veel dingen :p ook goeie sex iid :p |
|
|
| Nook |
ik kreeg kippenvel toen feyenoord de uefacup won. dat was mooi.

|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|