|
|
| !_PeTrUs_! |
!
Tijdens een stevige party sex de vrouw haar nagels in je rug harkt en langzaam naar beneden gaat!!!!
OMG, dan spat bijna t bloed uit m'n pik! (en me rug! :p) |
|
|
| basd |
| Paul van Dyk (jaja, zelfs ik waardeer die gast af en toe :p) die op Loveparade 2000 Born Slippy draait bovenop de Siegessaule (weer die toren).. met 500.000 mensen die compleet gek worden.. Het zal moeilijk, ERG moeilijk worden om zoiets te overtreffen.. Meeeeeeeeeen, wat was dat een feest... onbeschrijfelijk. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Van Dr. Macabre - Poltergeist (voorstukje!) met 10.000 man in een zaal, en de lichten die aanknallen als de bas begint...
|
Ah, die plaat heb ik ook nog :D
| quote: | Originally posted by Chicane
's avonds tijdens de zakkende zon in de smog in de verte, van je glas water genieten waar de ebola heerlijk in kan groeien, genieten van het geruzie van de buren en de snoeiharde hardstyle van de jongen aan de overkant, terwijl de muggen je opvreten en je vriendin loopt te kankeren omdat ze ongesteld is :)
Lang leve het leven in de randstad.. |
Ik krijg zin in de zomer :D
| quote: | Originally posted by basd
Paul van Dyk (jaja, zelfs ik waardeer die gast af en toe :p) die op Loveparade 2000 Born Slippy draait bovenop de Siegessaule (weer die toren).. met 500.000 mensen die compleet gek worden.. Het zal moeilijk, ERG moeilijk worden om zoiets te overtreffen.. Meeeeeeeeeen, wat was dat een feest... onbeschrijfelijk. |
Jaaaaaaaa dat was echt janken :D Prachtig! Alleen het was niet ut origineel van Born Slippy, maar who cares :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Paul van Dyk (jaja, zelfs ik waardeer die gast af en toe :p) die op Loveparade 2000 Born Slippy draait bovenop de Siegessaule (weer die toren).. met 500.000 mensen die compleet gek worden.. Het zal moeilijk, ERG moeilijk worden om zoiets te overtreffen.. Meeeeeeeeeen, wat was dat een feest... onbeschrijfelijk. |
Oe Oe Oe als ik dit LEES krijg ik alleen al kippenvel! |
|
|
| arjoderoon |
southern sun live...
en verder heel magik 6 zo'n beetje wel inclusief silence (tiesto remix)
en magik journey. kan zo nog een hele lijst met kippenvel nummers geven.. maar denk niet dat dat erg nuttig is. en euh... als dr iemand me voetzool kieteld :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|