|
|
| M_Peror |
Speel echt nog maar zelden games, maar deze heeft me weer fanatiek aan het spelen gekregen:
Unreal 2 |
|
|
| LightForce |
Euhm ben al van jongs af aan fan van race games dus zal het niemand verbazen dat ik The Need For Speed collectie helemaal speel ;) behalve 1 t/m 3 niet meer maar de rest nog wel..
Verder vermaak ik me nog met Unreal Tournament en UT2003 (al vind ik deze toch minder). Unreal 2 was leuk tussendoortje maar was te snel klaar ermee..
C&C Generals (origineel gekocht ja ja ;)) is echt top game... vermaak me daar nu zo nu en dan mee.. |
|
|
| robin |
mijn comp trekt de nieuwste games allang niet meer, :(, greep uit mijn collectie
-commandos -die eerste
-revolt
-gta2
-colin mcrea 2
-c&c tiberian sun (heb ik origineel maar die westwood pikt me serienummer niet dus kan helaas niet online, dat zuigt)
owja duke nukem heb ik ook nog al die codes beginnen met DN dat weet ik nog..
:o
heb ook nog ps2 :) dat pokke ding is net (opnieuw) omgebouwt, nou moet helaas de lazer opnieuw worden afgestelt, tot die tijd speelt dat pokke ding geen kopies en het laden van origineel duurt erg lang :( mijn enige originele game is GT3 en die vind ik nog steeds meesterlijk, (heb alle rijbewijsen(nog niet gold helaas), 74.3% completed, 4 polhyphony001's (wat k dr mee moet weet ik niet, gebruik ze toch haast nooit), topspeed 478.? km/h, favotrack ?? ben t ff kwijt, vlak voor t rechte stuk ga je een heuvel op, daarvoor heb ie een tunneltje en daar voor een heel scherpe bocht... (zeg dat je wat?:))
mzzl
robin |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
dit vindt ik nou zulke zout games, er is maar 1 voetbal spel dat telt: ISS van konami. dat is pas echt voetbal. niet zoals bij fifa voorzetten, 2 keer op d drukken en een omhaal erin |
EENS!
Vroeger speelde ik veel Sims, tegewoordig doek alleen nog maar kansloos chatten :D |
|
|
| DJ Bazz |
speel de laatste tijd Mafia, moet dat spel gewoon ff uitspelen
UT 2003 heerst ook wel en ben de laatste tijd ook weer aan Settlers begonnen, ook wel vet van die supergrote legers maken:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|