return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
nieuwe van dj jean :r :r

drZymo
Hey

ik zag dus net op tmf de nieuwe van DJ Jean - Lift Me Up. Jezus hoe dom kan je een nummer maken zeg. Ik snap niet dat mensen dat nummer goed vinden. Maar afgezien daarvan wil ik ff iets weten. Heeft iemand enig idee WIE dat nummer gemaakt heeft?? Het kan namelijk DJ Jean zelf niet zijn denk ik. Bass lijn heeft een te hoog airscape gehalte dus ja.

Iemand enig idee??
-=WVG=-
Ik heb hem nog niet gezien op TMF...
Ben daar niet echt bedroefd om...:)
moogwai
quote:
Originally posted by drZymo
Hey

ik zag dus net op tmf de nieuwe van DJ Jean - Lift Me Up. Jezus hoe dom kan je een nummer maken zeg. Ik snap niet dat mensen dat nummer goed vinden. Maar afgezien daarvan wil ik ff iets weten. Heeft iemand enig idee WIE dat nummer gemaakt heeft?? Het kan namelijk DJ Jean zelf niet zijn denk ik. Bass lijn heeft een te hoog airscape gehalte dus ja.

Iemand enig idee??

De Klubbheads produceren alle nummers van Jean... dus zal Lift Me Up ook wel van hun zijn... ;)

Oh ja... ik heb gehoord dat Jean zijn rijbewijs moest inleveren omdat hij iets te hard heeft gereden :D :D :D
Dwingo
Het zou nog beter zijn alsie een straatverbod kreeg omdattie te lelijk is, of dat hij opgesloten wordt in Artis omdat hij te veel op een aap lijkst.

Ik ben er ook niet bepaald rouwig om dat ik dat nummer nog niet gehoord heb.
Blik
quote:
Originally posted by moogwai

De Klubbheads produceren alle nummers van Jean... dus zal Lift Me Up ook wel van hun zijn... ;)

Oh ja... ik heb gehoord dat Jean zijn rijbewijs moest inleveren omdat hij iets te hard heeft gereden :D :D :D

hehe, dat zei die gister bij mental Theo on the road, hij is al 10 maanden zijn rijbewijs kwijt, mental theo al 4 maanden, ze worden allebei door een chauffeur gereden:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland