|
|
| Optimus Trance |
| hahaha, istie een nederlander ?? zullen we dan ff een warm onthaal voorbereiden:D:D:D |
|
|
| Akira |
| JEAN ah BAH :mad: :mad: :mad: |
|
|
| New Wave |
Jean ken je nu beter DJ TMF noemen.......wat een prutser......
Echt zonde van die klootzak, want in zijn IT-tijd was hij volgens mij nog wel te beluisteren.
Hij verkloot de hele trance scene........fack JEAN
BOYCOT DJ JEAN!!!!!!!!:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Het zou nog beter zijn alsie een straatverbod kreeg omdattie te lelijk is, of dat hij opgesloten wordt in Artis omdat hij te veel op een aap lijkst.
Ik ben er ook niet bepaald rouwig om dat ik dat nummer nog niet gehoord heb. |
Het nieuwe nummer is echt diep triest, en hij was met de trein naar TMF gegaan. Cool he, wat een mafkees is dat zeg. |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik heb het idee dat ze van andere mensen ideeen hebben gekierd.
1. Doet jullie die twee dames niet heel erg veel denken aan 2 Symboles, ja toch????
2. Ik vind het gare deuntje toch echt wel iets weg hebben van Cygnus X - Superstring. Als je het melodietje verlaagt en het een klein beetje verandert kom je hier volgens mij echt wel op uit.
Verder, het toppunt van de clip van onze scratchmaster vind ik toch wel dat hij onder zijn been door gaan scratchen, GGGGRRRRRRR:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Lattuurrrzzz.... |
Ja, precies, ik dacht ook gelijk aan superstring toen ik de clip op tmf zag ! Die Jean toch, arme jongen.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|