return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Nummertje gezocht

BooMBooM
ik ben nou alweer een hele tijd opzoek naar nick sentience - discotech maar ken hem bijna niet meer vinden en die ik ken vinden ken ik van niemand downen Ken iemand dat nummer toevallig ff stiekem uploaden ofzo of mij vertellen waar ik hem kan downen?? thnx!
Remy D
Koop de cd van Tom Harding daar staat ie op :)
raoel
ik heb um

het nummer heeft tom harding ook gedraait op impulz maar dat hoed ik njou natuurlijk niet te vertellen als tom harding fan

ik zal um ff uploaden naar freedrive

zal ik vanavond nog doen en laat het dan nog wel ff weten hoe je in moet loggen

nu ff voetbal kijken
raoel
het duurde iets langer dan de planning was want na de finale van woensdag had ik er niet meer aan gedacht.
en gister ben ik zelf naar de kuip geweest:mad: kut tukkers

ik heb um nu ge-upload

ga naar
http://www.freedrive.com/GetMain.as...lorer&us=ACTIVE

Je hoeft niet meer in te loggen

daar staan 2 nummers o.a. nick sentience - discotech

ik weet niet of dit ook de versie is die jij zoekt maar hij is ook wel gaaf en compleet.
laat maar ff weten als het niet lukt

als je op mijn freedrive komt klik dan op da map tranceaddicts die helemaal links staat en dan verschijnen de 2 nummers.
Je klikt op het nummer dat je wilt hebben en daarna op "download" boven in de balk van freedrive
BooMBooM
hmm ik ben net ffies daar geweest maar er staat als ik er kom error aan de linker kant en dat ik ingelogged moet zijn om er te kunnen komen maar ik ken mezelf ook niet ffies inschrijven want dan krijg ik weer error maar ik probeer het morgen nog wel ffies want vanavond heb ik er geen tijd meer voor (helaas)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland