|
Platenzaak in Groningen, voor TRance Vinyls
|
|
|
| arj1o1 |
waarom wil je eigenlijk trance vinyls ervoor
je kunt er niks anders mee dan luisteren
kun je net zo goed mp3's of cd's pakken ben je veel goedkoper uit |
|
|
| total woot |
Beetje jammer topic dit, maar goed...
Als je Trance vinyls wilt hebben kun je inderdaad nog maar 1 kant op in Groningen en dat is Hemmes (die andere DJ shop (JP) aan de nieuweweg is weg, maar daar hadden ze zowiezo bijna alleen maar technoplaatjes).
Hemmes is wel vaak net iets goedkoper dan OD, maar bestellen duurt vaak langer dan n week (als ze uberhaupt al binnen komen...).
Grtz
WooT
ps. als je echt iets serieus van plan bent met vinyl, dan denk ik dat je jezelf een iets minder passieve houding moet aanmeten, anders kun je net zo goed mp3tjes blijven luisteren.
ps2. www.goudengids.nl --> Grammofoonplaten; Groningen ?(tis maar n ideetje) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Stephen
Ik wil zelf ook nog eens gaan kijken voor een platenzaak in Groningen
en er werd mij aangeraden om naar Hemmes te gaan en die zit in de
Steentilstraat, nummer 28. Ik weet dus niet of het een goede zaak is, want ik ben er zelf nog niet geweest. Maar als je in Groningen woont is het een kleine moeite om eens te gaan kijken. :) |
Hé wie ben jij...identificeer jezelf mede Liwwadder ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik ben dus ooit begonnen te draaien op die dingen, notabene een ervan was technics :p |
LOL Me 2 :D Maar TZ heeft ut hier over gewoon afspelen, niet mixen... en daar is zown ouwe technics perfect voor hoor :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|