|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Ik heb vrij lang over het uploaden gedaan omdat ik iedere keer opnieuw moest beginnen. De ftp ondersteunt ook geen resume. :(
Ik wil het best overnieuw doen, maar ik ben bang dat je hetzelfde resultaat krijgt. |
ik heb niet zo'n superverbinding.. maar bij mij deed ie het dus wel nadat ik m opnieuw had opgeslagen.. ik kan allicht proberen om m voor je up te loaden, want naar mijn mening is het een mixje die niet mag ontbreken in de wedstrijd!!
[edit]hij wil m nie uploaden.. geeft een fout.. is dit misschien omdat ik de useraccount van de jury heb, die alleen maar kan downloaden? (ik roep maar wat :toothless) [/edit] |
|
|
| robin |
dat zou je ff met basd moeten regelen dan.. als t zo'n bijzondere mix is wil k t graag horen
mzzl |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb niet zo'n superverbinding.. maar bij mij deed ie het dus wel nadat ik m opnieuw had opgeslagen.. ik kan allicht proberen om m voor je up te loaden, want naar mijn mening is het een mixje die niet mag ontbreken in de wedstrijd!!
[edit]hij wil m nie uploaden.. geeft een fout.. is dit misschien omdat ik de useraccount van de jury heb, die alleen maar kan downloaden? (ik roep maar wat :toothless) [/edit] |
Wow bedankt! Lijkt me heel gaaf als je dat voor me zou willen doen! :)
Als je 'm wilt uploaden moet je 'm een andere naam geven, want overwrite kan niet. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Odyne
Dat klopt :)
Check je PM maar even, daar staat in hoe je em wel kan uploaden :) |
|
|
| Switch |
NOG 2 DAGEN MENSEN!!!!
PLACE YOUR BETS!! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|