|
|
| SnuggLe |
Leuk feest, leuk feest.
Hier wat pix die ik heb gemaakt tijdens het 'werken' daar voor de Enschedeploeg(ze komen deels op Partyflock te staan).

Heb echt de hele nacht onder de mainstage in een hangmat gehangen. HOefde echt geen te doen ;) Beetje met domme snollen praten, van de muziek genieten, foto's maken en mensen kijken en red bull (stuk of 12 :S) drinken. Mooi man! Ik kwam M_Agic nog tegen (IRC mensen weten wel wie het is).
Nog even met Bennie Rodrigues en Kai Tracid gepraat, en verder kapotgelachen om de DarkRaver (steve) en de sletten die hij bij zich had.
Wat kan ik nog meer vertellen? Eh...Michel de Hey draaide HEERLIJK (..iedereen verder vond het kut want ze wilde beuken). Paar keer dik kippenvel gehad, oa tijdens Mr. Feelings van Bennie Rodriguez, en tijdens de megamix. Michel de Hey draaide redelijk hard toch, en draaide ook Alter Ego - Blast (supernr, Remus draaide um ook op Mayday). Verder leuke plaatjes gehoord, check de tracklists.
Oh, en Kuipers, zag je nog op de trap zitten op Duivendrecht met je deels fluoriserende broek. |
|
|
| SnuggLe |
Ow, en btw nog wat ID&T roddels die ik dit weekend heb gehoord :)
-Bloomingdale gaat entree heffen...5 euro :S belachelijk!
- Je werd bij Sensation Black GEWEIGERD als je geen zwarte kleding aan had op een gegeven moment. Je kon wel eens zwart lelijk shirt kopen voor 25 euro (was eerst 22 euro, maaaaaaarrrrrrr dat was geen rond bedrag dus hebben ze de prijs omhoog gegooid.)
- De reden dat tijdens TiC er geen andere dj's waren zoals Armin en Ferry is omdat ID&T een contract heeft met de Arena. De deal is 2ledig. ID&T mag in de Arena feesten geven als enige *dus UDC en anderen niet*, maar dan mag ID&T niet in andere stadions in NL feesten geven met MEERDERE dj's. Dus met 1 dj mag wel, maar met meerdere niet. Dat is de deal met de arena.
Leuk he, ID&T? Je zou bijna denken dat het een leuk bedrijf is dat nog het echte house-gevoel heeft...ehumm....NOT :S |
|
|
| Optimus |
| vette foto's man:) EN mag je zulke info wel naar buiten brengen (laatste opmerking)?:D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
- Je werd bij Sensation Black GEWEIGERD als je geen zwarte kleding aan had op een gegeven moment. Je kon wel eens zwart lelijk shirt kopen voor 25 euro (was eerst 22 euro, maaaaaaarrrrrrr dat was geen rond bedrag dus hebben ze de prijs omhoog gegooid.)
|
T was toch niet verplicht om iets zwarts aan te hebben? Lekker bijdehand anders...
Mooie pics |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
vette foto's man:) EN mag je zulke info wel naar buiten brengen (laatste opmerking)?:D |
Sssst! :) Gewoon niet te hard roepen en niet zeggen dat het van mij komt. En gewoon alles ontkennen ofcourse :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|