|
|
| dj_spare |
:o
zijn er btw nog foto's gemaakt door de partysites ik ben namelijk 2x geflitst daro maar kweet niet welke site het ook alweer was (iets met party??)
:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by dj_spare
:o
zijn er btw nog foto's gemaakt door de partysites ik ben namelijk 2x geflitst daro maar kweet niet welke site het ook alweer was (iets met party??)
:D |
Partyscene, partyflock? |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Partyscene, partyflock? |
PARTYVIBES!? |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
...ow en dat van 'partyanimals' is gewoon dik subjectief, daar kan niemand een oordeel over geven. Wanneer ben je een partyanimal? Als je iedere week 2 feesten bezoekt? Bull! Niet iedereen heeft evenveel tijd/geld etc om feesten te bezoeken. Ik vind mezelf een partyanimal ja, en anderen zullen daar anders over denken. LEKKER BELANGRIJK. Als ik maar weet wat muziek voor me betekent, en lekker uit mijn dak kan gaan op goede dj's. Livesets doe ik nie, want ik heb geen internet :( :( |
Tja WAT is een partyanimal..
Ik ben voor mijn vrienden een partyanimal. terwijl mijn portemonnee maar een zeer beperkt aantal feesten per jaar toelaat.. (terwijl ik veel meer af wil gaan..)
Ik kijk dan ook vooral naar de line-up of ik ga.. Sensation had ik van tevoren al kaarten voor, puur omdat ik dat echt een geweldig feest vind, qua sfeer.. (toch geweldig om bovenin te staan en dan 37499 man in het min of meer wit te zien dansen?)
Deze zomer is wel een klotenzomer.. mijn baas kort mijn uren in (ik heb nu welgeteld 90 euri in de maand, tijd voor een nieuw bijbaantje) en dus kon een dancevalley (waar ik echt een nier voor over heb..), mysteryland (ook geweldig) of loveparade (waar ik wel 2 nieren en een long voor af zou staan) absoluut niet bekostigen..
Ik moet het dus nu doen met Delirious (mijn eigen tuin-dance-party) wat overigens ook niet minder gezellig is..
Partyanimal? dat ben je als je op een feest compleet door het lint gaat (positief dan..) en 100% geniet. Hoeveel je der in een jaar doet? dat hoeft toch niet uit te maken? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Remy D
A: Je bent een RUKKER
b: Je bent een RUKKER
c: Ik bedoelde jou eigenlijk niet!!
d: Je bent een RUKKER
En voor de rest is er geen omslag! :haha: Ben niet echt een ochtendmens en toen ik die post neerzette was ik net wakker. De Remy van dit moment zou hem idd niet neergezet hebben. Dus de ochtendRemy is bijna net zo kansloos als de meeste hier. En volgende x niet zo'n lange post want dat vind ik te veel leeswerk.. |
A: met mijn linkerhand
B: met mijn rechterhand
C: lekker belangrijk, heb het toch gezegd ;)
D: met de handen van mijn vriendin.
Kusjes Remy ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|